خبرگزاری کار ایران

بیش از ۱۵۰۰ نفر به تماشای مطلق نشستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۸۵۴

نمایش «مطلق» به نویسندگی مشترک حمیدرضا هدایتی و راد پورجبار با کارگردانی راد پورجبار و تهیه کنندگی کاوه سجادی حسینی با وجود استقبال مخاطبین شنبه ۲۳ مرداد به اجرای خود پایان می‌دهد.

به گزارش ایلنا، در شرایط سیاه این روزهای ایران که هر تجمع و گردهم‌آیی بی مبالاتی است گروه نمایشی نمایش «مطلق» با وجود استقبال بی‌نظیر تماشاگران و امکان تمدید اثر پس از شب‌های خاص محرم برای کاهش رنج کادر درمان و حفظ جان خود و دیگری از ادامه‌ی اجرای نمایش خود انصراف داده و روز شنبه ۲۳ مرداد ماه را به عنوان آخرین اجرا در این موقعیت روی صحنه می‌رود.

گروه نمایشی مطلق امیدوار است واکسیناسیون سراسری ایران به سرعت محقق شود تا تئاتر از فراموشی و نسیان نجات یابد.

بازیگران این اثر نمایشی عبارتند از مهناز افتاده‌نیا، مهیار قزل‌سوفلو، هانیه مقدم، نعیمه دوستی، آوا طلوعی، جلال محبی، حامد مهدی‌نژاد، فرشید شایسته، مجید عراقی، محمدجواد شفیعی، توحید لواسانی، نازنین ذوالفقاری.

از دیگر عوامل می‌توان به علی نصر (مدیرتولید)، محمدرضا علی جولا ( مشارکت در تولید)، مهناز افتاده‌نیا (مجری طرح، دستیار کارگردان و طراح صحنه)، تینا بخشی (طراح گریم)، ماهرخ سلیمانی‌پور (طراح لباس)، سهراب کرم‌رودی (طراح صدا و آهنگساز)، رویا مرادی (طراح نور)، رضا حیدری (مشاور طراح نور)، پردیس زارع (مشاور حرکت)، امیر علی زمانیان، پگاه کریم‌زاده، محمد رضا مدیری، مجتبی یزدانی، سهیلا اکبری، مهتاب مرادی(گروه کارگردانی و صحنه)، سپیده رضایی (مجری گریم)، بهروز داوری (ساخت تیزر و ویدیوهای تبلیغاتی)، محمدرضا قیطاسی (عکاس و طراح گرافیک) و سارا حدادی (مشاور رسانه‌ای، مدیر روابط عمومی و تبلیغات) اشاره کرد.

نمایش مطلق از ۶ تیرماه در عمارت نوفل لوشاتو اجرای خود را آغاز کرد و با چندین بار تعطیلی از سوی ستاد بحران کرونا، این بار با تصمیم گروهی اجرای خود را متوقف کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز