خبرگزاری کار ایران

«مرا ببوس» در جشنواره‌ سائوپائولو برزیل

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۸۰۲

فیلم مستند «مرا ببوس» در اولین سال جشنواره‌ سائوپائولو در کشور برزیل، پذیرفته شد.

به گزارش ایلنا، فیلم مستند «مرا ببوس»  به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علیرضا خالق وردی در اولین سال جشنواره‌ سائوپائولو در کشور برزیل، پذیرفته شد.

مستند «مرا ببوس»که با ایده، طرح و موضوع از ترانه‌ جاودانه و عاشقانه‌ «مرا ببوس» با صدای حسن گلنراقی و به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علیرضا خالق وردی در سال ۱۳۹۸ تولید شده است، در حال حاضر به صورت آنلاین در سایت هاشور مرجع تخصصی سینمای مستند و سایت فیلیمو نمایش داده می‌شود. 

شهرام ناظری، مسعود بهنود، دکتر رضا گلنراقی، اکرم گلنراقی، دکتر جهانشاه برومند، بابک بختیاری و ژاله علو از حاضرین در این فیلم هستند.  

 عوامل تولید این مستند عبارتند از: علیرضا خالق وردی، ندا کوهی تحقیق و پژوهش، گوینده‌ نریشن: ندا کوهی، تدوینگر: شهرام میراب اقدم، فیلمبردار: رضا رشیدی فرد، محمد ورزنده، محمد خمیس آبادی، صدابردار: محمد مهدی سلمانی، فرشید صالحی، صداگذار: علیرضا نکولعل، طراح پوستر: آلاله باباکشی زاده، مریم اسدی خونساری، حمیرا یاسری. 

این فیلم مستند برای اولین بار فیلم‌های آرشیوی منتشر نشده از بزرگان تاریخ سینما و موسیقی ایران مربوط به دهه‌ ۱۳۶۰ و ۱۳۷۰ استفاده شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز