خبرگزاری کار ایران

قصه‌گویان با زبان اشاره به جشنواره بیست‌وسوم می‌آیند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۵۸۸

دبیر بیست‌وسومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی، از برگزاری بخش قصه‌گویان با زبان اشاره و اعلام فراخوان برای طراحی و ساخت دکور این دوره از جشنواره خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد گودرزی دهریزی در حاشیه جلسه‌ای با اعضای دبیرخانه‌ی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی اعلام کرد: ساخت و طراحی دکور جشنواره بیست‌وسوم به مربیان فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری واگذار می‌شود. 

وی افزود: براین اساس فراخوانی از طرف اداره کل آفرینش‌های فرهنگی برای مربیان کانون ارسال و از آن‌ها دعوت می‌شود تا طرح‌های پیشنهادی خود را برای دبیرخانه ارسال کنند. پس از داوری طرح‌های رسیده با طراح یا طراحان برگزیده قراردادی برای ساخت دکور بسته خواهد شد.

دبیر جشنواره بیست‌وسوم قصه‌گویی ادامه داد: یکی دیگر از طرح‌هایی که در این دوره اجرا می‌شود بخش قصه‌گویان مراکز فراگیرکانون (قصه‌گویی به زبان اشاره) است که امسال به صورت آزمایشی در استان تهران برگزار خواهد شد. 

وی اظهار کرد: استان تهران در مرحله‌ی استانی ده نفر از قصه‌گویان زبان اشاره‌ی خود را گزینش و به مرحله‌ی منطقه معرفی می‌کند. در مرحله‌ی منطقه‌ای پس از برگزاری رقابت، سه قصه‌گوی برتر به مرحله‌ی نهایی راه می‌یابند و به عنوان برگزیده در اختتامیه، قصه‌های خود را اجرا می‌کنند. 

دهریزی در پایان گفت: امیدواریم با ارزیابی نتایج این رقابت که به صورت آزمایشی برگزار می‌شود و بررسی دیگر زوایای این بخش، سال آینده بتوانیم بخش قصه‌گویان زبان اشاره را به‌عنوان یکی از بخش‌های اصلی جشنواره در کل کشور برگزار کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز