خبرگزاری کار ایران

«ارتفاعات لیلی» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۱۹۲

کتاب «ارتفاعات لیلی» به قلم حسین شیردل در ۱۲۴ صفحه و دو نسخه الکترونیکی و کاغذی به همت نشر صاد منتشر شد.

به گزارش ایلنا، داستان «ارتفاعات لیلی»، فضایی غریب و موهوم و درعین‌حال پیچیده و معنوی را به تصویر می‌کشد. معنویتی که بیشتر سلوکی فردی تلقی می‌شود. داستان حول شخصیت راوی، پدربزرگ، زلیخا و محبوب می‌گردد. محبوب دورگه‌ای هندی‌پاکستانی است که شغلش تعمیر آینه‌هاست و انگشتری می‌فروشد. با ورود محبوب به داستان ورق برمی‌گردد؛ و همراه با قصه، می‌بینیم پسرک نیز وارد حیطه‌ی سلوک می‌شود. سلوکی که با نثر شاعرانه و تصویرهای تکان‌دهنده و عمیق در هم می‌لولند و خلق، اتفاق می‌افتد. خلقِ رفتن، رفتن به سمت ارتفاعات لیلی. 

حسین شیردل، نویسنده و شاعر متولد ۱۳۶۳ در شهر بابلِ استان مازندران است. او از سال ۱۳۸۴ در حوزه‌ی تدوین خاطرات دفاع مقدس مشغول است. شیردل برنده‌ی جایزه بین‌المللی «سرخ‌نگاران»، بخش خاطرات دفاع مقدس در سال ۱۳۹۹ شده است. کتاب‌های «زمین ناله می‌کند» و «ماه در میدان مین» از آثاری‌ست که برگزیده‌ی کتاب سال و برگزیده‌ی دوسالانه‌ی کتاب شده‌اند. 

نسخه کاغذی «ارتفاعات لیلی» را می‌توانید با قیمت ۳۱۰۰۰ تومان از سایت نشر صاد به نشانی Saadpub. ir تهیه کنید و نسخه الکترونیکی اثر نیز با قیمت ۱۵۵۰۰ تومان قابل دریافت از پلتفرم طاقچه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز