خبرگزاری کار ایران

سومین همایش ملی تاریخ شفاهی دفاع مقدس برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۰۵۳

سومین همایش ملی تاریخ شفاهی دفاع مقدس با همکاری پژوهشکده اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، غلامرضا عزیزی رئیس پژوهشکده اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی با بیان این مطلب گفت: با توجه به اهمیت تاریخ شفاهی دفاع مقدس، پژوهشکده اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس، سومین همایش ملی تاریخ شفاهی دفاع مقدس را به صورت مجازی برگزار می‌کنند. 

وی ادامه داد: این همایش در تاریخ ۲۶ آذر برگزار و در پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC) نیز نمایه شده است. سومین همایش ملی تاریخ شفاهی دفاع مقدس دارای امتیاز علمی پژوهشی است. 

رئیس پژوهشکده اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی با اشاره به محورهای این همایش گفت: محورهای این همایش، شامل مبانی نظری و پیشینه تاریخ شفاهی دفاع مقدس، تاریخ شفاهی دفاع مقدس، ضرورت‌ها و فرصت‌ها، آسیب‌شناسی و موانع پیش روی تاریخ شفاهی دفاع مقدس و در نهایت سیاست‌گذاری و نقش سازمان‌های لشکری و کشوری در تاریخ شفاهی دفاع مقدس را می‌شود. 

رئیس پژوهشکده اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی خاطرنشان کرد: علاقه مندان می‌توانند تا تاریخ ۱۰ مهر مقالات خود را به پست الکترونیکی info@defadocs. ir ارسال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز