خبرگزاری کار ایران

«گمشده» در ایام محرم روی آنتن رادیو سلامت می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۶۲۴

رادیو سلامت برای ایام محرم پخش برنامه‌ای جدید با نام «گمشده» را در نظر گرفته که با محوریت خودشناسی روانه آنتن خواهد شد.

به گزارش ایلنا، تهیه کننده برنامه «گمشده» در این باره توضیح داد: برنامه «گمشده» ویژه ایام محرم روی آنتن رادیو سلامت می‌رود. پخش این برنامه از ۲۵ مرداد ماه ساعت ۱۷ تا ۱۹ آغاز می‌شود و با محوریت خودشناسی تقدیم شنوندگان خواهد شد. برای این برنامه آیتم‌های متنوعی در نظر گرفته‌ایم که با موضوع برنامه همخوانی دارد. 

وی ادامه داد: در آیتم روشنا به افرادی می‌پردازیم که زمانی بزهکار اجتماع بودند، اما با رسیدن به خودشناسی تغییر کردند و حالا جامعه آن‌ها را پذیرفته است. آیتم بسیار کاربردی برای شنوندگان است و در قالب مستند گزارشی پخش می‌شود. آیتم رو به رو برگرفته از یک داستان واقعی از زندگی فردی است که با خودشناسی تغییراتی در روحیه و رفتارش داده است. در آیتم یاد دوران روایتگر پزشکانی هستیم که در سال‌های دفاع مقدس در ایام محرم چه حال و هوایی داشتند. همچنین با کادر درمان در ارتباط با کرونا گفت و گو خواهیم کرد. 

این تهیه کننده با اشاره به مبحث زیارت مجازی در برنامه توضیح داد: با توجه به موضوع کرونا بخشی به نام زیارت مجازی در نظر گرفته‌ایم و با کربلا هر روز ارتباط داریم و از حال و هوای آنجا خواهیم گفت و شنوندگان می‌توانند ارتباط معنوی برقرار کنند. هر روز یک مهمان حضوری داریم و درباره مبحث خودشناسی صحبت می‌کند. دکتر حامدرضا مهتدی کارشناس مجری برنامه و فرشته قربانی گویندگی برنامه را به عهده دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز