خبرگزاری کار ایران

فروش ۱۲ میلیاردی «تابستانه کتاب ۱۴۰۰» در سه روز

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۹۸۱

با پایان سومین روز اجرای طرح «تابستانه کتاب ۱۴۰۰»، ۱۲۰ میلیارد و ۹۶۰ میلیون و ۷۷۸ هزار و ۶۷۲ ریال کتاب در کشور به فروش رسید.

به گزارش ایلنا، با باقی ماندن چهار روز از مهلت استفاده از یارانه ۲۰ درصدی در کتابفروشی‌های عضو طرح «تابستانه کتاب ۱۴۰۰.۲۰۸ هزار و ۸۲۵ نسخه کتاب به ارزش ۱۲۰ میلیارد و ۹۶۰ میلیون و ۷۷۸ هزار و ۶۷۲ ریال از سوی ۹۷۴ کتابفروش به فروش رسید. 

استان‌های تهران با ۱۶۲ کتابفروشی، خراسان رضوی با ۱۲۳ کتابفروشی، اصفهان با ۹۳ کتابفروشی، قم با ۸۳ کتابفروشی، آذربایجان شرقی با ۶۱ کتابفروشی، کردستان با ۵۵ کتابفروشی و فارس با ۵۴ کتابفروشی بیشترین مشارکت کتابفروشی‌ها در طرح «تابستانه کتاب ۱۴۰۰» را به نام خود ثبت کردند. 

همچنین در این طرح تاکنون، استان تهران با فروش ۳۱ هزار و ۹۶۴ نسخه کتاب، خراسان رضوی با فروش ۲۴ هزار و ۶۰۱ نسخه کتاب و اصفهان با فروش ۲۲ هزار و ۳۶۸ نسخه کتاب به ترتیب سهم ۱۵.۱۲ و ۱۱ درصدی در فروش کتاب داشته‌اند. 

لازم به ذکر است، در طرح «تابستانه کتاب ۱۴۰۰» خریداران می‌توانند تا پانزدهم مردادماه با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو طرح، کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی را با یارانه ۲۰ درصدی خریداری کنند. 

اسامی و مشخصات کتابفروشی‌های عضو طرح به تفکیک هر استان روی سایت tarh.ketab.ir قابل مشاهده است

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز