خبرگزاری کار ایران

راه‌یابی ۴۰ باشگاه، ۴۰ نامه به نویسنده و ۴۰ فیلم کوتاه به جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۹۲۷

نامزدهای راه‎ یافته به مرحلۀ نهایی پنجمین دوره جام باشگاه ‌های کتابخوانی کودک و نوجوان اعلام شد.

به گزارش ایلنا، پنجمین دورۀ جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی که از اوایل پاییز سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را آغاز کرده بود، به پایان راه رسید. از میان ۲۷ هزار باشگاه با ۴۵۰ هزار عضو که در ۱۹۶۰ شهر و روستا تشکیل‌شده بود، نامزدهای مرحله نهایی اعلام شدند.

این نامزدها پس از چند مرحله داوری از میان مستندات ۷۰۰ باشگاه، ۲۰۰۰ فیلم و بیش از ۲۰۰۰ نامۀ رسیده به دبیرخانه مرکزی انتخاب شد. در مرحلۀ بعد، برگزیدگان هر بخش به‌صورت جداگانه انتخاب و اعلام خواهد شد.

آثار و فعالیت‌های باشگاه‌های کتاب‌خوانی با توجه به شاخص‌هایی چون خلاقیت و ابتکار، فعالیت‌های ترویج کتاب‌خوانی در فضای مجازی، میزان اثرگذاری فعالیت‌ها، رسایی و شیوایی مستندات، توسط کارشناسان و متخصصان حوزۀ ترویج کتاب‌خوانی و ادبیات کودک و نوجوان، بررسی و داوری شدند. این داوری در سه بخش انجام شد: باشگاه برگزیده، نامه برگزیده و فیلم برگزیده.

داوری آثار رسیده به دبیرخانه نیز در چند مرحله صورت گرفت. داوری اولیه در دبیرخانۀ شهرستان‌ها انجام و در ادامه آثار برگزیدۀ هر شهرستان به دبیرخانه مرکزی ارسال شد.

هیئت داوران تعداد ۴۰ باشگاه، ۴۰ نامه به نویسنده و ۴۰ فیلم کوتاه را به‌عنوان نامزد راه‌یافته به مرحلۀ نهایی به شرح زیر اعلام کرده که فهرست آن‌ها در سایت شبکه ترویج کتابخوانی ایران به آدرس http://bookpromotion.ir/ قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز