خبرگزاری کار ایران

عرضه کتاب‌های هنری فرهنگستان هنر در طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۶۹۴

مؤسسه متن در طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰، از ۹ تا ۱۵ مرداد ماه کتاب‌های تخصصی هنر را با تخفیف ویژه، در کتاب‌فروشی خود عرضه می‌کند.

به گزارش ایلنا، مؤسسه تألیف، ترجمه و نشر آثار هنری «متن» وابسته به فرهنگستان هنر، ضمن شرکت در طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰ خانه کتاب، کتاب‌های تخصصی در زمینه هنر خود را با تخفیف ویژه عرضه می‌کند.

طرح تابستانه ۱۴۰۰ خانه کتاب و ادبیات ایران، به نمایندگی از معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای ترویج کتاب و کتاب‌خوانی و حمایت از نشر کشور، در کتابفروشی‌های عضو طرح از تاریخ نهم تا پانزدهم مرداد ماه برگزار می‌شود. خرید کتاب از ناشران به صورت حضوری و از طریق کتابفروشی‌های منتخب عضو طرح (tarh.ketab.ir) صورت می‌پذیرد.

مؤسسه تألیف، ترجمه و نشر آثار هنری «متن» (انتشارات فرهنگستان هنر) نیز در همراهی با این طرح، تسهیلاتی برای دوستداران به شرح زیر فراهم نموده است.

۲۰ درصد تخفیف تا سقف ۳۰۰ هزار تومان (یارانه خرید کتاب)

۱۰ درصد تخفیف برای خرید کتاب‌های انتشارات فرهنگستان هنر و سایر ناشران موجود در فروشگاه مؤسسۀ «متن».

علاقه‌مندان می‌توانند به نشانی خیابان ولیعصر، پایین‌تر از چهارراه طالقانی، شماره ۱۵۵۰ مراجعه کنند یا اطلاعات بیشتر را از طریق سایت متن به نشانی https://matnpub.ir دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز