خبرگزاری کار ایران

کمانچه و دیوان و تنبک میهمان جشنواره موسیقی ایلام

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۰۵۴

دومین روز از ششمین جشنواره موسیقی استان ایلام، به اجرای گروه موسیقی سیمره (از شهرستان دره شهر)، تکنوازی دیوان و تکنوازی تمبک اختصاص داشت.

به گزارش ایلنا، در دومین روز از ششمین جشنواره موسیقی استان ایلام، اجرای گروه موسیقی سیمره (از شهرستان دره شهر) به سرپرستی خدامراد هنرمند و نیز تکنوازی دیوان از مصطفی کارگری و تکنوازی تمبک از محمد مبین جلیلیان و تکنوازی کمانچه از میلاد مقدم در صفحات مجازی انجمن موسیقی استان ایلام پخش شد. 

در رپرتوار اجرایی گروه سیمره، تلفیقی از آواز علیدوستی، به زران، بینا بینا و هه لاو هه لاو و قطعه سیت بیارم با اجرای هنرمندان خدامراد هنرمند (کمانچه)، ابوذر هنرمند (کمانچه)، شایان هنرمند (سنتور)، اشکان هنرمند (تنبک) و امین خدایاری (آواز) اجرا شد. 

کمانچه و دیوان و تنبک میهمان جشنواره موسیقی ایلام

ششمین جشنواره موسیقی استان ایلام با محورهای موسیقی دستگاهی ایران (گروه‌نوازی، تک‌نوازی)، موسیقی بومی و محلی استان ایلام (گروه‌نوازی، تک‌نوازی)، موسیقی کلاسیک جهانی (تک‌نوازی) و در بخش‌های گروه‌نوازی (رقابتی)، آفرینش خلاقانه در تک‌نوازی (غیر رقابتی) و اجرا و تجلیل از پیشکسوتان (جنبی) برگزار می‌شود. 

با توجه به تداوم وضعیت قرمز کرونا در ایلام و محدودیت‌های حضور مخاطبان در سالن‌های اجرای موسیقی و به جهت همراهی با مصوبات ستاد استانی کرونا، با تصمیم شورای سیاست‌گذاری ششمین جشنواره موسیقی استان، اجراهای این دوره جشنواره به صورت مجازی پخش می‌شود. 

این فستیوال به مدت ۹ روز از روز دوشنبه ۴ مردادماه آغاز و تا سه شنبه ۱۲ مردادماه ادامه خواهد شد. 

بر همین اساس، صفحات مجازی انجمن موسیقی ایلام، جشنواره موسیقی ایلام و ایلام هنری به عنوان بسترهای پخش مجازی معرفی شده‌اند و مخاطبان می‌توانند براساس زمان‌بندی مشخص شده در جدول، به صورت رایگان اجراها را مشاهده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز