خبرگزاری کار ایران

بیانیه هیات داوران مسابقه عکاسی کوچه به کوچه

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۲۵۴

مسابقه عکاسی «کوچه به کوچه» با همراهی نهادهای فرهنگی و مشارکت پرشور عکاسان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مسابقه عکاسی «کوچه به کوچه» با هدف معرفی و شناخت هرچه بیشتر ارزشهای هنری و معماری تهران قدیم با همراهی نهادهای فرهنگی و مشارکت پرشور عکاسان برگزار شد.

نگاه داوران در این جشنواره علاوه بر رعایت اصول و معیارهای عکاسی و مقررات جشنواره، انتخاب سوژه‌های مناسب و ناب و خلاقیت بصری عکاس در ثبت عکس‌ها بوده است. هیات داوران از میان آثار رسیده، تعداد ۵ عکس را به عنوان آثار شایسته تقدیر برگزیدند و هیچ کدام از آثار دریافتی را شایسته احراز مقام تشخیص ندادند. 

افراد شایسته تقدیر عبارتند است: 

علی رضویان- فرنوش بندار- زهراحاجی کرم - علیرضارستمی -محمد امیر محمدپور 

همچنین تعدادی از عکسهای ارسالی علی‌رغم رعایت معیارهای عکاسی، به علت همسو نبودن با محورهای فراخوان از رقابت حذف شدند. 

هیات داوران از تلاش‌های متولیان فرهنگی از جمله ستاد گردشگری شهرداری تهران به عنوان برگزار کننده این جشنواره و حضور پر مهر عکاسان، مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام می‌دارد. امید است همواره شاهد برگزاری چنین رویدادهایی جهت حفظ و ثبت و ضبط میراث فرهنگی کشور عزیزمان باشیم. محمدمهدی تدین موغاری، احسان رافتی و پژمان دادخواه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز