خبرگزاری کار ایران

پرداخت مطالبات کتابفروشان در طرح «بهارانه کتاب ۱۴۰۰»

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۲۰۴

مطالبات کتابفروشی‌های عضو طرح «بهارانه کتاب ۱۴۰۰» از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران تسویه و پرداخت شد.

به گزارش ایلنا، مطالبات کتابفروشی‌های عضو طرح «بهارانه کتاب ۱۴۰۰» با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تسویه و پرداخت شد.

در طرح «بهارانه کتاب ۱۴۰۰» که با مشارکت و استقبال ۸۸۷ کتابفروشی از ۳۱ استان کشور برگزار شد، ۵۶۱ هزار و ۸۹۳ نسخه کتاب به ارزش ۲۲۰میلیارد و ۸۳۶ میلیون و ۵۴۳ هزار و ۵۴۹ ریال به فروش رسید.

طرح «بهارانه کتاب ۱۴۰۰» از ۱۷ خردادماه آغاز به کار کرد و با توجه به استقبال عمومی از آن و مطالبه کتابفروشان از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر افزایش اعتبار و مدت زمان اجرای طرح، تا ۲۵ خردادماه ادامه پیدا کرد.

لازم به ذکر است، ثبت‌نام کتابفروشی‌ها در طرح «تابستانه کتاب ۱۴۰۰» نیز از سه‌شنبه (بیست‌ونهم تیرماه ۱۴۰۰) آغاز شده است و کتابفروشی‌ها در سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی tarh. ketab. ir نسبت به ثبت‌نام در این دوره از طرح‌های توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها (طرح‌های فصلی فروش کتاب) اقدام کنند. این دوره از طرح‌های فصلی از نهم مرداد ماه آغاز می‌شود و تا پانزدهم مردادماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز