خبرگزاری کار ایران

دورنمایی از جهانِ پساکرونایی در یک کتاب

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۴۴۶

کتاب «کووید-۱۹: بازتنظیم بزرگ» نوشته کلاوس شواپ و تیه‌ری ماله‌ره با ترجمه علیرضا حسنی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کتاب «کووید-۱۹: بازتنظیم بزرگ» نوشته کلاوس شواپ و تیه‌ری ماله‌ره با ترجمه علیرضا حسنی از سوی نشر نو با همکاری نشر آسیم روانه بازار کتاب شد.

کتاب با پرداختن به جنبه‌های اجتماعی- اقتصادی و... پاندمی، شامل سه فصل: «بازتنظیم کلان»، «بازتنظیم خرد (صنعت کسب و کار)» و «بازتنظیم فردی» است.

این اثر، دورنمایی از جهانِ پساکرونایی به دست می‌دهد و این همه‌گیری را بر اساس پنج مقوله کلانِ اقتصادی، اجتماعی، ژئوپلتیکی، زیست‌محیطی و فناوری ارزیابی می‌کند؛ اثرات همه‌گیری را بر روابط خرد در شرکت‌ها و صنایع خاص مطرح می‌کند و فرضیاتی درباره پیامدهای احتمالی همه‌گیری در سطح فردی ارائه می‌دهد.

جهان پس از شیوع کووید-۱۹ بر سر دو راهی قرار گرفته است. یک مسیر، بشر را به دنیایی می‌برد شبیه همین دنیایی که داریم اما با اوضاع و احوالی وخیم‌تر که مدام با رویدادهای ناگوار و ناگوارتر غافل‌گیرمان می‌کند. مسیر دیگر، ما را به دنیاییی بهتر هدایت می‌کند؛ دنیایی منصفانه‌تر که با طبیعت مهربان‌تر است و چشم‌اندازی نویدبخش دارد.

«کووید-۱۹: بازتنظیم بزرگ» در ۲۴۶ صفحه و با قیمت ۷۰ هزار تومان منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز