خبرگزاری کار ایران

«زنگ تفریح» بهترین فیلم داستانی جشنواره «فروزن» سان‌فرانسیسکو در آمریکا شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۳۴۲

فیلم کوتاه «زنگ تفریح» به کارگردانی نوید نیکخواه آزاد برنده جایزه بهترین درام کوتاه داستانی از پانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی «فروزن» سانفرانسیسکو در آمریکا شد.

به گزارش ایلنا، جشنواره بین‌المللی «فروزن» سان‌فرانسیسکو «San Francisco Frozen Film Festival» که از ۲۱ تا ۲۷ تیر (۱۴-۱۸ جولای) به صورت رویداد مجازی برگزار شد، صبح امروز ۲۸ تیرماه برگزیدگان خود را شناخت و فیلم کوتاه «زنگ تفریح» به کارگردانی نوید نیکخواه آزاد از ایران در بخش آثار کوتاه داستانی برنده جایزه بهترین درام کوتاه داستانی شد.

جشنواره بین‌المللی «فروزن» سان‌فرانسیسکو (SFFFF) نهادی غیرانتفاعی است که در سال ۱۳۸۵ اغاز به کرد و هدف آن ایجاد فضایی خاصه‌ی آثار  فیلمسازان مستقل، فیلمسازانی  که در آثار خود به مسائل اخلاقی می‌پردازند، جوانان و هنرمندان مناطق محروم است تا گرد هم آیند و آثار خود را برای انبوهی از مخاطبان سینما به نمایش بگذارند.

در فیلم کوتاه «زنگ تفریح»، سحر (با بازی موژان کردی) دختری در سال پایانی دبیرستان است که آرزوی تماشای مسابقه فوتبال تیم مورد علاقه‌اش در ورزشگاه آزادی را در سر دارد و در فرصتِ کوتاه «زنگ تفریح» آرزوهای بلندش را با دوستان صمیمی‌اش در میان می‌گذارد. این فیلم برگرفته از ماجرای «دختر آبی» است.

فیلم کوتاه «زنگ تفریح» در تازه‌ترین حضور جهانی (طی امروز و فردا) در بخش مسابقه نوزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «ایسکیا گلوبال» ایتالیا برای علاقه‌مندان به‌صورت مجازی و رایگان به نمایش درمی‌آید. 

لینک نمایش «زنگ تفریح» در نوزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «ایسکیا گلوبال» ایتالیا  https://www.mymovies.it/ondemand/ischia-global/movie/8811-the-recess است. 

این فیلم برنده جایزه بهترین بازیگر از سی و سومین دوره جشنواره دانشجویی «Living Skies» در کانادا، برنده جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی از هجدهمین دوره جشنواره فیلم آکسفورد و برنده جایزه بهترین فیلم داستانی از بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم «جانز هاپکینز» در آمریکا شده است.

موژان کردی، ریحانه نبی‌یان، نیلوفر شکوهی‌نیا و غزل خلیلی بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

این فیلم کوتاه به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی نوید نیکخواه آزاد تولید شده و محصول «شمید فیلم» است.

پخش جهانی «زنگ تفریح» برعهده شرکت اسپانیایی «FeelSales» است.

 

عوامل «زنگ تفریح» عبارت‌اند از: نویسنده: نوید نیکخواه آزاد، بازیگران: موژان کردی، ریحانه نبی‌یان، نیلوفر شکوهی‌نیا، غزل خلیلی، مدیر فیلمبرداری: بهروز بادروج، تدوین: وحید نیکخواه آزاد، موسیقی: میخائیل شِماتِنکو، طراح صحنه و لباس: مُنا رمضانی، فیلمبردار: سعید زرآبادی‌پور، طراح چهره پردازی: سارا بلبلی، صدابردار: احسان نامداری، طراح صدا و ترکیب صداها (فیلم): سامان شهامت، طراح صدا و ترکیب صداها (تیزر): احسان افشاریان، عکس: نگار نیکخواه آزاد، گروه کارگردانی: مونا خوش‌روش، سارا بابایی، منشی صحنه: سمیه شهرابی، ترجمه اسپانیایی: رامین وحیدزاده، مجری چهره‌پردازی: معصومه باب‌زن، فیلم پشت‌ صحنه: مریم مستفید، طراح پوستر: متین خیبلی، اصلاح رنگ و نور: فربد جلالی، گروه فیلمبرداری: بهتاش کمه‌زری، علی درخشانی، گروه صحنه و لباس: امید نورمرادی، رضا کرمی، مدیر تولید: کیوان مرادآبادی، کارگردان و تهیه کننده: نوید نیکخواه آزاد، محصول «شمید فیلم».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز