خبرگزاری کار ایران

در فضای مجازی مخاطب فعال باشم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۳۲۳

به گزارش ایلنا، همان‌طور که می‌دانید جهان با سرعت زیادی رو به تغییر است و ما باید برای انطباق خود با سرعت این رشد، در تلاش باشیم. آیا تا به حال از خود پرسیده‌اید برای اینکه خودتان را با جهان پیرامون خود منطبق کنید چه‌کاری باید انجام دهید؟ یکی از راه‌های انطباق، مشارکت مدنی است. برای رسیدن به این منظور فقط مصرف پیام‌های ارسالی رسانه‌ها کافی نیست بلکه تولید محتوا و اشتراک‌گذاری آن‌هم لازم است. اینکه رسانه‌ها محتواهایی به مخاطبان خود ارائه بدهند بسیار خوب است اما خوب‌تر این است که مخاطب هم محتواهایی را تولید و آن را عرضه کند.

برای تحقق این هدف، شهروندان باید مهارت‌های ارتباطی چندرسانه‌ای مانند نوشتن پیام با استفاده از طراحی گرافیکی، تصویر، صدا و ابزارها و فناوری‌های جدید دیجیتال را کسب کنند.

تجربه مستقیم در تولید محتوا به شهروندان درک بهتر و عمیق‌تری از قراردادهای مورد استفاده صاحبان رسانه در تولید محتوای حرفه‌ای می‌دهد. می‌توان گفت که اینترنت به‌عنوان یک فناوری توانسته است فرصت‌های زیادی را در اختیار عموم افراد جامعه برای ایجاد محتوای آنلاین قرار دهد.

#فضای_مجازی

#سواد رسانه ای

#شبکه های اجتماعی

حجم ویدیو: ۲۷.۷۴M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۱۲ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز