خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای اسناد ملی ایران مطرح شد؛

کتابخانه ملی صلاحیت کامل را در امور اسناد و مدارک دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۲۲۹

در تازه‌ترین جلسه شورای اسناد ملی ایران، بر صلاحیت کامل سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در امور اسناد و مدارک کشور و یکپارچگی یادمان‌های روسای جمهور تاکید شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، در جلسه ۳۵۹ شورای اسناد ملی ایران، موضوع یادمان رؤسای جمهوری اسلامی ایران مطرح و مورد بحث و تبادل نظر اعضای شورا قرارگرفت و مقرر شد سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران مستندات موضوع را در اختیار اعضای شورای اسناد ملی ایران قرار دهد. 

همچنین هر یک از اعضای این شورا ضمن بررسی این موضوع در حوزه وظایف و مسئولیت‌های خود، نظرات خویش را در جلسه آتی شورا مطرح خواهند کرد، تا پس از بحث و بررسی تصمیم لازم اتخاذ و به مراجع ذی ربط اعلام شود. 

در این جلسه دو ردیف درخواست مجوز امحای اوراق راکد مربوط به سازمان پزشکی قانونی کشور مطرح و مورد بررسی و تصویب قرار گرفت که مصوبه آن برای اجرا به دستگاه فوق ابلاغ خواهد شد. 

جلسه ۳۵۹ شورای اسناد ملی ایران با حضور اشرف بروجردی رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، مهدی حجت عضو متبحر در تاریخ و فرهنگ ایران و رئیس شورا، سیامک سعید فوائدی دادیار دادسرای دیوان عالی‌کشور، علاءالدین رفیع زاده معاون نوسازی اداری سازمان اداری و استخدامی، محمدتقی نظرپور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم تحقیقات و فناوری، رسول جعفریان عضو متبحر در تاریخ و فرهنگ ایران، سید محمد کاظم سجادپور رئیس مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه و خسرو طالب‌زاده معاون اسناد ملی ایران به صورت مجازی برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز