خبرگزاری کار ایران

رییس انجمن موسیقی کرمان استعفا داد/ اصرار بر تغییر نسنجیده تغییر ساختار انجمن باعث استعفایم شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۰۶۱

سورج یاسایی (رییس انجمن موسیقی استان کرمان) طی انتشار نامه‌ای به مدیرعامل انجمن موسیقی ایران از سمت خود استعفا داد. او در خلال نامه درباره دلایل استعفای‌اش توضیح داده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سورج یاسایی (رییس انجمن موسیقی استان کرمان) با انتشار نامه‌ای انتقادی به علی نیکنام انزابی (مدیرعامل جدید انجمن موسیقی ایران) و توضیح درباره مشکلات اهالی موسیقی نواحی در بحران یک سال و نیمه کرونا، همچنین وضعیت نابسامان شعبه‌های انجمن موسیقی کشور،‌ در جهت تبدیل آنها به موسسات خصوصی، از سمت خود استعفا داد.

او نامه استعفای خود را صفحه شخصی‌اش منتشر کرده است.

رییس انجمن موسیقی کرمان استعفا داد/ اصرار بر تغییر نسنجیده تغییر ساختار انجمن باعث استعفایم شد

رییس انجمن موسیقی استان کرمان نوشته است:

«در آستانه سومین سال مسئولیتم در انجمن موسیقی استان کرمان در شرایطی که به واسطه شیوع بیماری کرونا موسیقی جدی و موسیقی نواحی شدیدترین فشارهای تاریخی را تجربه می‌کند، کمترین توقع هنرمندان نجیب این سرزمین مشاهده اراده مدیران در حمایت از این قشر فرهیخته است. اراده‌ای که در ماه‌های پایانی دولت تدبیر و امید نه تنها مشاهده نمی‌شود، بلکه با اعمال تصمیمات و تدابیر عجیب، کورسوی حمایتی که می‌توانست به وسیله انجمن‌های استان‌ها و بدون کمک وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محقق شود را نیز محکوم به خاموشی خواهد نمود. 

اینکه وزارت ارشاد در  چهار سال گذشته چگونه مدیریت شده و به زعم بعضی هنرمندان، جایگاه مدیر و مشاور در ساختار وزارت تغییر یافته در این مجال نمی‌گنجد و نیاز به مقالی جداگانه دارد. اما اصرار دفتر موسیقی و وزارت ارشاد به تغییر ساختار انجمن‌ها تداعی کننده تاسیس مدارس غیر انتفاعی و پایان اصل دیگری از اصول بنیادین قانون اساسی است. تغییری که به واسطه تغییر دولت بعید است تبعات آن را تصمیم گیران امروز پاسخگو باشند. 

به هر روی در آستانه برگزاری جشنواره نواحی، اصرار بر تغییر ساختار انجمن و اعلام‌ عدم حمایت از مجریان رویداد در صورت‌عدم متابعت از تصمیم به زعم اینجانب، نسنجدیده و زارت موجب شد، بدینوسیله اینجانب سورج یاسایی، استعفای خود از ریاست انجمن موسیقی استان کرمان را خدمتتان تقدیم دارم. 

بی‌شک جوانان هنرمند کرمانی بیش از گذشته نام موسیقی استان را متعالی خواهند ساخت. 

سورج یاسایی»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز