خبرگزاری کار ایران

عذرخواهی جشنواره تئاتر دانشگاهی از ۲ نامزد این رویداد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۸۷۶

دبیرخانه جشنواره تئاتر دانشگاهی از ۲ نامزد بخش صحنه‌ای به دلیل قرار نگرفتن نامشان در میان نامزدها عذرخواهی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی، دبیرخانه بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی به دلیل ناهماهنگی پیش آمده در ارسال مدارک دانشجویان کیوان محمدی و سیدمهدی موسوی و قرار نگرفتن اسامی این ۲ در فهرست نامزدهای صحنه‌ای این رویداد از آنها عذرخواهی کرد.

دبیرخانه این رویداد هنرهای نمایشی از ۲ نامزد بخش های بازیگری مرد و طراحی صحنه جشنواره که ناهماهنگی در ارسال مدارک شان مانع از حضور اسم شان در فهرست نامزدهای این دوره شده بود، عذرخواهی کرد. کیوان محمدی بازیگر نمایش «افغان و خون دیده» از نامزدهای بازیگری بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی به دلیل ناهماهنگی میان دبیرخانه و گروه اجرا نامش در میان نامزدهای بخش بازیگری مرد قرار نگرفت اما از انتخاب های هیات داوران برای نامزد بودن در این بخش بود.

همچنین سید مهدی موسوی نیز که برای رشته طراحی صحنه بنا بر نظر هیات داوران نامزد بود، در ابتدا به دلیل عدم احراز دانشجو بودنش از لیست نامزدهای جشنواره کنار گذاشته شده بود که با استعلام دبیرخانه در آخرین دقایق مانده به اختتامیه جشنواره، به عنوان نامزد این بخش معرفی و برگزیده تندیس این رویداد شد.

بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی به دبیری سید مجتبی جدی و به همت اداره کل فرهنگی اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری ۱۱ تا ۱۹ تیر برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز