خبرگزاری کار ایران

نمایش هفتصد اثر از کودکان و نوجوانان در افتتاحیه موزه‌ مجازی هنر کودکان

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۸۵۸

به مناسبت پنجمین سال‌روز افتتاح موزه‌ی مجازی بین‌المللی هنر کودکان، 700 اثر از کودکان و نوجوانان در بخش اصلی نمایشگاه، در کاشان به نمایش درآمده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی موزه مجازی بین‌المللی هنر کودکان، آثار کودکان و نوجوانان در قالب‌های عکس، نقاشی، حجم و... در «خانه‌ی لوسی» کاشان به نمایش درآمده است. این آثار با اهدافی نظیر  «ارتباط کودکان جهان با زبان مشترک هنر، برای گسترش صلح در جهان»، «ارتباط معلمان و والدین کودک»، «ایجاد فرصت برای پژوهشگران هنر کودک» و «ثبت آثار و تجربه‌های کودکان از سنین پایین»، گردآوری شده‌اند.

در بخش جنبی این نمایشگاه، عروسک‌های «ماه پیشانی» که چندی قبل در «کتابکده‌ی قصه و افسانه» به نمایش گذاشته شده بودند نیز، برای بازدیدکنندگان نمایش داده می‌شوند. علاوه براین موزه مجازی بین‌المللی هنر کودک با این هدف که موزه جایی برای ارائه آثار تمامی کودکان ایران و جهان باشد، آثاری از کودکان کار، کودکان کم برخوردار سیستان و بلوچستان و حتی کودکانی از کشورهایی چون فرانسه را نیز به نمایش گذاشته است.

این نمایشگاه که از 24 تیرماه آغاز شده و تا یک‌ماه ادامه دارد. تمامی علاقمندان می‌توانند از آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه، که متشکل از آثار منتشر شده روی وبسایت موزه مجازی هنر کودک به نشانی ir.childrenartsmuseum.com و آثار اختصاصیِ جمع آوری شده برای پنجمین سالگرد موزه، هستند، بازدید کنند.

موزه مجازی بین المللی هنر کودکان، مجموعه‌ای از فعالیت‌های هنری کودکان است. این موزه قصد دارد تا فرصتی برای دیدار کودکان از نمونه فعالیت‌های هنری یکدیگر در سرتاسر دنیا باشد. آثار مربوط به کودکان تا سن 17سالگی، در موزه ثبت خواهد شد. این آثار شامل تصویرهای نقاشی، عکس، حجم، کولاژ و… می‌تواند باشد که توسط خانواده یا مربیانی کودکان و نوجوانان در اختیار موزه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز