خبرگزاری کار ایران

با ادای احترام به حمید رضا صدر؛

دانش اقباشاوی از تیزر جدیدترین فیلمش رونمایی کرد +ویدیو

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۴۲۱

از اولین تیزر فیلم «زاپاتا» به کارگردانی دانش اقباشاوی و تهیه کنندگی ایرج تقی‌پور رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دانش اقباشاوی با انتشار یک تیزر کوتاه از پایان ساخت فیلم جدید خود با نام «زاپاتا» خبر داد. 

اقباشاوی ضمن انتشار این فیلم در صفحه اینستاگرام خود نوشت: 

«سلام ضمن عرض تسلیت بابت فقدان جبران ناپذیر جناب آقای حمید رضا صدر؛ اولین تیزر فیلم سینمایی زاپاتا را با توضیحاتی تقدیم می‌کنیم. 

اوایل سال ۱۴۰۰ مقداری فیلم ویدیویی به دست دانش اقباشاوی، کارگردان سینما، رسید که از طرف دو سینماگر جوان و گمنام ارسال شده بود. این تصاویر نسخه اولیه فیلمی به نام «عموزادگان» بود. اقباشاوی بعد از ناامیدی از یافتن سازندگان، این فیلم را تدوین نهایی کرده و بدین ترتیب، فیلم سینمایی «زاپاتا» ساخته شده است. 

در آماده‌سازی این پروژه کریم نیکونظر، احسان شیبانی، رضا مسعودی، محیا صدر، امیر سماواتی، ایمان غیرتمند، مانی صدیقی، الهام شکیب، علیرضا ساوه درودی، زهرا تحقیقی، سیاوش رمضانلو، علی احسانی، سحر شهامت، امیر نوبخت، هادی لطفی، صفورا برسان، فاطمه تقوی و… همکاری داشته‌اند. 

ایرج تقی‌پور تهیه‌کنندگی فیلم «زاپاتا» را پذیرفته و اویس توفانی و بهراد مهرجو همکاران او در تولید این اثر بوده‌اند. 

تصویری که می‌بینید بخشی از فیلم «زاپاتا» ست.»

دانش اقباشاوی (متولد سال ۱۳۵۸ آبادان)، کارگردان اهل ایران است. او کار خود را با ساخت فیلم کوتاه آغاز کرد که در این حوزه موفق به دریافت جوایزی همچون تندیس بهترین فیلم کوتاه داستانی از ششمین جشن سینمای ایران شد. او سپس به دستیاری کارگردانانی چون احمدرضا درویش، ابراهیم حاتمی کیا و رسول صدرعاملی مشغول شد. او در سال ۱۳۹۱ با ساخت فیلم سینمایی «تاج محل» خود را به عنوان استعدادی تازه در سینما معرفی کرد. در کارنامه هنری او ساخت مجموعه تلویزیونی و بازی در چند فیلم سینمایی نیز به چشم می‌خورد. دانش اقباشاوی برای فیلم «تاج محل» موفق به کسب جایزه طلایی جشنواره فیلم مالزی، نامزدی جشنواره مونترآل کانادا و نامزد دریافت سیمرغ بهترین کارگردانی از جشنواره فیلم فجر شده‌است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز