خبرگزاری کار ایران

کتاب «زندگی با دورریختنی‌های کمتر» عرضه شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۹۹۲

کتاب «زندگی با دورریختنی‌های کمتر» به قلم تارا باتن با ترجمه‌ی سعید نصیری در ۱۲۶ صفحه و دو نسخه‌ی الکترونیکی و کاغذی به همت نشر صاد منتشر شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی نشر صاد، کتاب «زندگی با دورریختنی‌های کمتر» نوشته‌ی تارا باتن است که مصرف آگاهانه را به خوانندگانش می‌آموزد. تارا باتن می‌گوید: «خانه و زندگی‌مان پر شده از چیزهایی که ناامیدمان می‌کنند». 

اگر می‌خواهید کمتر خرج کنید و بفهمید چه چیزهایی را واقعاً نیاز دارید و چه چیزهایی به دردتان نمی‌خورد، این کتاب می‌تواند برایتان مفید باشد. 

یکی از بهترین ویژگی‌های این کتاب، کاربردی بودن آن است. تارا باتن در این اثر، علاوه بر شرح فلسفه‌ی «گردآوری آگاهانه» و خرید هدفمند، در بخش‌های مختلف آن اختصاصاً به توضیح برنامه‌ریزی برای خرید، مقاومت در برابر خرید بدون فکر، یافتن سلیقه‌ی شخصی خود به جای پیروی از مد، و اموری از این دست می‌پردازد. او نکات مفیدی را در مورد نحوه‌ی شناسایی محصولات مرغوب و بادوام مطرح کرده است و توصیه‌های معقول زیادی ارائه می‌کند. در طول کتاب با تمرین‌های ساده و آزمایش‌های ذهنی‌ای آشنا خواهید شد که کمک می‌کنند تحت تأثیر آدم‌های معروف نباشید، چیزهایی که به دردتان نمی‌خورند را شناسایی کنید، و بتوانید از اشیائی که به خاطر ارزش احساسی نگهشان داشته‌اید اما نهایتاً جز به هم ریختن خانه و زندگی‌تان کاربرد دیگری ندارند، بگذرید. 

تارا باتن نویسنده‌ی طرفدار محیط زیست، متخصص سبک زندگی و مؤسس برند موفق BuyMeOnce است که کار آن کشف و معرفی مرغوب‌ترین و بادوام‌ترین محصولات دنیا و تلاش برای تغییر نحوه‌ی خرید کردن مردم جهان است. او در اولین کتاب خود «زندگی با دورریختنی‌های کمتر» که یکی از پرفروش‌ترین‌های آمازون بوده، به نقد فرهنگ مادی‌گرایی پرداخته است و روش ساخت یک زندگی خلوت اما باکیفیت را به خوانندگان خود معرفی می‌کند. 

نسخه‌ی کاغذی «زندگی با دورریختنی‌های کمتر» را می‌توانید با قیمت ۲۹۰۰۰ تومان از سایت نشر صاد به نشانی Saadpub. ir تهیه کنید و نسخه‌ی الکترونیکی اثر نیز با قیمت ۱۴۵۰۰ تومان قابل دریافت از پلتفرم طاقچه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز