خبرگزاری کار ایران

اولین بانوی المپیکی بدمینتون باز ایرانی مهمان «به اضافه مستند» شد/ گفت‌وگوی تلویزیونی بانوی المپیکی ایران قبل از اعزام به توکیو

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۴۵۳

مستند «قهرمان» در برنامه به اضافه مستند رونمایی شده و با حضور بانوی المپیکی کشورمان بررسی می‌شود.

به گزارش ایلنا، سی و پنجمین قسمت از فصل چهارم برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند» با پخش و بررسی مستند «قهرمان» به کارگردانی الهام آقالری روی آنتن شبکه مستند می‌رود. 

مستند ورزشی «قهرمان» روایتی از بانوی شگفت‌انگیز شیرازی و یک قهرمان ملی است که پس از سال‌ها تلاش و تمرین در رشته ورزشی مورد علاقه‌اش، در ۸۴ سالگی می‌خواهد طعم حضور در مسابقات جهانی را بچشد. 

فاطمه حشمتی مادربزرگ ۸۴ ساله، قهرمان ملی و آسیایی در رشته دومیدانی است. او برای شرکت در مسابقه جهانی با چالش‌های زیادی به لحاظ مالی و اجتماعی مواجه است و برای رفع موانع برای حضور در مسابقه بسیار تلاش می‌کند. این فیلم مستند روایتی از زندگی و تلاش‌هایشان برای رسیدن به این جایگاه است. 

مستند «قهرمان» محصول شبکه مستند سیماست که برای اولین بار در جشنواره سینما حقیقت به نمایش درآمد و اکنون در اولین اکران تلویزیونی خود در برنامه «به اضافه مستند» پخش می‌شود. 

در این قسمت و پس از پخش مستند، میز کارشناسی برنامه با حضور ثریا آقایی، بانوی بدمینتون‌باز کشور برگزار می‌شود. او چند روز پیش توانست سهمیه المپیک را دریافت کرد و به عنوان اولین بانوی بدمینتون باز ایرانی به مسابقات المپیک توکیو می‌رود. این قسمت از برنامه، روز سه‌شنبه ۲۲ تیرماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روزهای چهارشنبه ۲۳ تیر ساعت ۸:۳۰ و جمعه ۲۵ تیر ساعت ۱۵ است. 

«به اضافه مستند»، مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که به پخش مستندهای دیده نشده داخلی و خارجی در تلویزیون و بحث کارشناسی پیرامون موضوع مستند می‌پردازد. این برنامه با اجرای امین قدمی، کارگردانی محسن کریمیان و تهیه‌کنندگی یاسر فریادرس با آیتم‌های مختلف سه‌شنبه‌های هر هفته ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز