خبرگزاری کار ایران

ترجمه عربی، فرانسه و ترکی استانبولی کتاب محمدعلی موحد رونمایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۵۴۲

آیین رونمایی از ترجمه عربی، فرانسه و ترکی استانبولی کتاب «هیاهو بر سر هیچ» نوشته محمد علی موحد روز دوشنبه (بیست‌ویکم تیرماه ۱۴۰۰) در خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، آیین رونمایی از ترجمه عربی، فرانسه و ترکی استانبولی کتاب «هیاهو بر سر هیچ» دوشنبه (بیست‌ویکم تیرماه ۱۴۰۰) از سوی مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با همکاری خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود. 

در این آیین ابوذر ابراهیمی ترکمان (رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی)، عباس خامه‌یار (رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان)، صادق خورشا (مترجم کتاب به زبان عربی)، سیدمحمدمهدی نورانی (نماینده دارالحضاره الاسلامیه در ایران و ناشر کتاب در لبنان)، جمال کامیاب (رایزن فرهنگی سابق جمهوری اسلامی ایران در فرانسه)، حسن دیده‌بان (نماینده فرهنگی سابق جمهوری اسلامی ایران در ارزروم)، نعمت ییلدریم (مترجم کتاب به زبان استانبولی) و محمد رسول الماسیه (رئیس مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی) حضور داشته و درباره کتاب «هیاهو بر سر هیچ» سخنرانی خواهند کرد. 

گفتنی است پیام تصویری محمدعلی موحد (نویسنده کتاب) نیز در این نشست پخش خواهد شد. 

علاقه‌مندان برای حضور مجازی در این نشست می‌توانند دوشنبه (بیست‌ویکم تیرماه ۱۴۰۰) ساعت ۱۱ به آدرس اسکای روم www. skyroom. online/ch/khaneketab43 مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز