خبرگزاری کار ایران

اعزام هیات‌های تجاری به اکسپو ۲۰۲۰ دبی چگونه است؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۳۰۸

پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی عهده دار اعزام هیات‌های تجاری به اکسپو ۲۰۲۰دبی شد. پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی با همکاری سازمان توسعه تجارت و شرکت خدماتی، مسافرتی و گردشگری ناژین، اعزام هیات‌های تجاری به اکسپو ۲۰۲۰دبی را عهده دار شد. این کار در قالب اعزام هیات‌های تجاری و بازدید از نمایشگاه، معرفی محصولات، خدمات و شرکت در جلسات B۲B است.

به گزارش ایلنا، نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ نمایشگاهی جهانی است که قرار بود در ۲۰ اکتبر ۲۰۲۰ به میزبانی دبی و در کشور امارات متحده عربی برگزار شود. میزبانی این نمایشگاه معتبر جهانی سودآوری زیادی برای کشور میزبان دارد و کشورهای معتددی در پی کسب این عنوان بودند. اما در نهایت دبی میزبان این نمایشگاه شد.

این همایش هر چند سال یکبار در یک کشور برگزار می‌شود، کشور امارات و شهر دبی میزبان EXPO2020 بود که با شروع همه‌گیری کرونا به درخواست دبی مجمعی مجازی با شرکت کشورهای عضو (BIE) برگزار شد و درخواست دبی برای تاخیر یک‌ساله مورد رای‌گیری قرار گرفت که با توجه به اینکه دوسوم اعضا با تاخیر یک‌ساله این رویداد موافقت کردند، برگزاری این نمایشگاه به مدت یک سال به تاخیر افتاد.

این اولین بار در تاریخ EXPO است که یک کشور عربی میزبان این نمایشگاه جهانی است، در واقع اولین بار است که نمایشگاه EXPO در منطقه خاورمیانه، آفریقا و آسیای جنوبی برگزار می‌شود و همچنین اولین مورد میزبانی در جهان عرب است. به همین دلیل برگزاری این نمایشگاه برای کشور امارات و شهر دبی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

همچنین بر طبق بیانیه نمایشگاه محوریت این نمایشگاه بر خلق ایده‌های جدید و فناوری پزشکی استوار است.

تاریخ برگزاری نمایشگاه اکسپوی ۲۰۲۰ دبی

تاریخی که برای برگزاری نمایشگاه EXPO در نظر گرفته شده است به آخرین بیانیه به شرح زیر است:

افتتاحیه: ۱ اکتبر۲۰۲۱ (۹ مهر ۱۴۰۰)

اختتامیه: ۳۱ مارچ ۲۰۲۲ (۱۱ فروردین ۱۴۰۱)

در بیانیه سایت https://www.expo2020dubai.com عنوان شده است، با توجه به شرایط همه‌گیری ویروس کرونا در جهان، با در نظر گرفتن این بازه زمانی به شرکت کنندگان و کشورهای مختلف اجازه داده می‌شود تا با خیال راحت از تاثیر ویروس بر شرایط، به خلق و تبادل افکار خلاق برای پیدا کردن راه‌حل‌های مناسب برای چالش بزرگی که جهان با آن درگیر است بپردازند.

کشور امارات و دبی مفتخر است اعلام کند EXPO2020 بزرگترین رویدادی است که تاکنون در جهان عرب اتفاق افتاده است، این نمایشگاه میزبان ۱۹۲ کشور، مشاغل مختلف، شرکت‌های چندجانبه و موسسات آموزشی است.

چطور به اکسپوی دبی۲۰۲۰ برویم؟

همان طور که گفتیم نمایشگاه جهانی اکسپو ۲۰۲۰ دبی یکی از چند رویداد مهم دنیاست و خیلی از شرکت ها، موسسات و افراد از همین الان قصد شرکت در این نمایشگاه مهم جهانی را دارند. محوطه اصلی نمایشگاهی در جنوب شهر دبی و در نزدیکی فرودگاه بین المللی آل مکتوم قرار گرفته است و زیرساخت‌های لازم برای دسترسی آسان و سریع مسافران از فرودگاه بین المللی دبی، فرودگاه بین المللی ابوظبی و ترمینال‌های کشتی کروز ابوظبی انجام شده است.

گفتنی است، در اکسپو پیش رو ایران دارای سه زون به نام‌های پایداری، فرصت‌ها و تحرک است و ایران در زون تحرک قرار دارد. در کل ۴۵۰ هکتار مساحت در نظر گرفته شده برای اکسپو ۲۰۲۰ در دبی وجود داردو این دوره ۲۰۰۰ متر سهم ایران است که در سیزده بخش با استفاده از معماری اصیل ایرانی طراحی شده است.

در این راستا پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی با همکاری سازمان توسعه تجارت و شرکت خدماتی، مسافرتی و گردشگری ناژین، اعزام هیات‌های تجاری به اکسپو ۲۰۲۰دبی را عهده دار شد. این کار در قالب اعزام هیات‌های تجاری و بازدید از نمایشگاه، معرفی محصولات، خدمات و شرکت در جلسات B۲B است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز