خبرگزاری کار ایران

تجربه‌های شخصی خود را به ژانر وحشت تبدیل کنید

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۱۵۴

مهلت ارسال داستان‌های واقعی ترسناک شما به رادیو کابوس تمدید شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی نوین کتاب گویا، از آنجا که مخاطبان زیادی تمایل به ارسال تجربه‌های شخصی خود در ژانر وحشت و تولید آن در «رادیو کابوس» داشتند، مهلت ارسال داستان‌ها تمدید شد. 

رادیو کابوس که مجموعه پادکست‌هایی در ژانر وحشت است، چندی پیش طی یک فراخوان از مخاطبان خود خواست تا تجربه‌های وحشتناک واقعی خود را به دست تهیه‌کنندگان این پادکست برسانند تا در فصل‌های بعدی، از آن‌ها نیز استفاده شود. 

از آنجا که مخاطبان فراوانی قصد ارسال آثار خود را داشتند، به منظور افزایش مشارکت و همراهی با مخاطبان ژانر جنایی و وحشت، موسسه نوین کتاب گویا بر آن شد تا مهلت این فراخوان را تمدید کند. 

بنابراین، اگر شما از علاقمندان به این ژانر هستید، یا اگر مایلید تجربه وحشتناک خود را با دیگران شریک شوید، این فراخوان فرصت خوبی است تا داستان خود را به یک پادکست حرفه‌ای تبدیل کنید و به گوش دوستداران این ژانر برسانید. 

این داستان‌ها می‌تواند در قالب فایل صوتی یا متن آماده و ارسال شود. آثار پس از بررسی دقیق تیم تولید «رادیو کابوس» در فصل دوم این پادکست تولید و در سایت نوین کتاب گویا منتشر خواهد شد. 

همچنین مخاطبان می‌توانند برای نحوه ضبط فایل‌های صوتی خود به سایت نوین کتاب گویا مراجعه کنند و اپیزودهای منتشرشده از این اثر را بشنوند و داستان واقعی خود را بر اساس آن‌ها ضبط و تولید کنند. 

رادیو کابوس با شعار «کابوس شما خواهیم شد»، بر اساس داستان‌های ترسناک واقعی تولید شده است که شنیدن آن برای افراد زیر ۱۵ سال توصیه نمی‌شود. 

علاقه‌مندان فرصت دارند فایل‌های خود را تا تاریخ ۳۱ تیر ۱۴۰۰ به تلگرام یا واتساپ نوین کتاب به شماره ۰۹۱۰۷۳۲۲۴۲۶ ارسال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز