خبرگزاری کار ایران

«پیرمردها نمی‌میرند» در سینما آی‌فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۴۳۳

برنامه تلویزیونی سینما آی‌فیلم این هفته به فیلم سینمایی «پیرمردها نمی‌میرند» به کارگردانی رضا جمالی اختصاص دارد.

به‌گزارش ایلنا، برنامه سینما آی‌فیلم این هفته، چهارشنبه ۹تیرماه به نقد و بررسی فیلم سینمایی «پیرمردها نمی‌میرند» می‌پردازد و باعوامل آن گفت و گو کرده است. 

رضا جمالی کارگردان و سلمان عباسی تهیه کننده، نادر مهدیلو و ندا حق‌شناس بازیگران این فیلم در کنار اتابک نادری بازیگر، مقابل دوربین «سینما آی‌فیلم» نشستند. 

فیلم سینمایی «پیرمردها نمی‌میرند» به نویسندگی و کارگردانی رضا جمالی و تهیه‌کنندگی مشترک سلمان عباسی و رضا جمالی در سال ۹۷ تولید و ساخته شد و توانست جوایز داخلی و بین المللی بسیاری را از آن خود کند. 

اکران این فیلم سینمایی ازاسفندماه ۹۹ آغاز شده است وتاکنون ادامه دارد. 

داستان فیلم «پیرمردها نمی‌میرند» درباره اهالی روستایی بکر و خوش آب و هواست که سال‌هاست در آن روستا کسی نمرده‌است. پیرمردی از خلال مرور خاطراتش به مرگ فکر می‌کند و در مقابل او دختری جوان با انگیزه و شاداب به زندگی امیدوار است. فلسفه این فیلم مرگ و زندگی است. 

نادر مهدیلو، حمدالله سلیمی، ولایت خوبدل، سلمان عباسی، ندا حق‌شناس، رسول علی‌نژاد، صفت آهاری، احمد پروستان، غضنفر عباسی، محمدرضا محمدی و جعفر اکبری از بازیگران این فیلم هستند. 

برنامه «سینما آی‌فیلم» به سینمای ایران و رویدادهای سینمایی کشورمان می‌پردازد و فیلم‌های در حال اکران سینما و موضوعاتی مانند میزان فروش هفتگی و روزانه فیلم‌ها را بررسی می‌کند. 

«سینما آی‌فیلم» به چهار زبان فارسی، فارسی دری، انگلیسی و عربی روی آنتن می‌رود. 

برنامه «سینما آی‌فیلم» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی عطا جاوید و اجرای حسام فروتن، چهارشنبه هرهفته ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود و تکرار آن روز پنجشنبه ساعت ۰۷:۳۰ صبح و ۱۹:۳۰ شب پخش خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز