خبرگزاری کار ایران

«کلمه‌های دوست داشتنی» به چاپ دوم رسید/ تقویت خلاقیت و مهارت‌های زندگی جمعی با خواندن کتاب

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۲۷۱

مجموعه چهارجلدی «کلمه‌های دوست‌داشتنی» به نویسندگی تریسی کوردروی و ترجمه مریم فیاضی به چاپ دوم رسید.

به گزارش ایلنا، مجموعه کتاب «کلمه‌های دوست‌داشتنی» با عناوین «الان!»، «نه»، «بیشتر» و «چرا» با ترجمه مریم فیاضی، نویسندگی تریسی کوردروی و تصویرگری تیم وارنز که چاپ اول آن در سال ۹۹روانه بازار نشر شد، به چاپ دوم رسید.

این کتاب که مناسب کودکان بالای سه سال است با توجه به محتوای درونی‌اش می‌تواند خلاقیت و کنجکاوی کودکان را تقویت و مهارت‌های زندگی جمعی را به آن‌ها بیاموزد.

«کتاب‌های زرافه» در چهارچوب قوانین بین‌المللی حق انحصاری نشر اثر (copyright)، امتیاز انتشار ترجمه فارسی این کتاب را با بستن قرارداد از نویسنده آن خریداری کرده است. بنابراین انتشار و ترجمه این اثر به زبان‌فارسی از سوی ناشران و مترجمان دیگر مخالف قوانین بین‌المللی و اخلاق حرفه‌ای نشر محسوب می‌شود.

تریسی کوردروی نویسنده این اثر خطاب به مخاطبان فارسی زبان خود گفته است: «خیلی خیلی خوشحالم که کتاب‌های زرافه، آرچی کوچولو را به ایران برده است.» همچنین تیم وارنز تصویرگر این کتاببیان کرده: «خیلی خوشحالم آرچی خواننده‌های ایرانی دارد!»

مجموعه کتاب «کلمه‌های دوست داشتنی» ماجرای یک کرگدن کوچولو به نام «آرچی» است که یک دنیا سوال و کنجکاوی درباره همه چیز دارد و ماجراهای جذاب زیادی می‌آفریند. در ادامه به معرفی کوتاهی از هر یک از این کتاب‌ها خواهیم پرداخت:

«الان!»

«الان!» اولین اثر از مجموعه کتاب «کلمه‌های دوست‌داشتنی» نوشته تریسی کوردروی توسط کتاب‌های زرافه به چاپ رسیده است. «آرچی» یک کلمه از کلمه‌های مورد علاقه‌ی همه بچه‌ها یعنی «الان» را یاد می‌گیرد و همه جا از آن استفاده می‌کند. او دیگر نمی‌تواند برای رسیدن به خواسته‌های زیادش صبر کند.

«نه!»

«نه!» دومین اثر از این مجموعه کتاب است. «آرچی» در این کتاب با کلمه «نه!» آشنا می‌شود. او از آن همه‌جا استفاده می‌کند حتی جایی که نباید استفاده کند و همین ماجرایی می‌شود برای او تا متوجه شود کاربرد این کلمه در چه موقعیت‌هایی خوب و چه زمان‌هایی بد است.

«چرا؟»

«چرا؟» سومین اثر از مجموعه کتاب «کلمه‌های دوست‌داشتنی» است. «آرچی» شخصیت اصلی این کتاب یک کلمه دیگر از کلمه‌های مورد علاقه‌ی همه بچه‌ها را یاد می‌گیرد. او در این کتاب سوال‌های زیادی با «چرا»، این کلمه مورد علاقه همه بچه‌ها می‌پرسد.

«بیشتر!»

این کتاب چهارمین اثر از مجموعه کتاب‌های کلمه‌های دوست‌داشتنی است. او در این کتاب کلمه «بیشتر!» را انتخاب کرده و معتقد است بچه‌ها همه‌جا از آن استفاده می‌کنند، حالا شخصیت اصلی داستانش از هرچیزی «بیشتر» می‌خواهد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای سفارش این کتاب با پخش مدادآبی به شماره ۰۲۱۸۸۳۵۶۴۳۶ تماس بگیرند. همچنین امکان دریافت نسخه الکترونیک کتاب‌های سیمای‌شرق و کتاب‌های‌زرافه در پلتفرم‌های کتابخوان وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز