خبرگزاری کار ایران

«ماه فرهنگی ایران» در ژاپن برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۲۱۴

«ماه فرهنگی ایران» (۷ تیرماه) در محل آژانس همکاری‌های بین‌المللی ژاپن (جایکا) برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در آستانه برگزاری المپیک ۲۰۲۰ توکیو و از سوی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ژاپن و با همراهی آژانس همکاری‌های بین‌المللی ژاپن (Japan International Cooperation Agency) و اداره کل همکاری‌های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، «ماه فرهنگی ایران» برگزار خواهد شد. 

در این ماه فرهنگی، نمایشگاه عکس با عنوان «ایران زیبا»، صنایع دستی و غذای ایرانی به مدت یک ماه در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت و می‌توانند علاوه بر بهره‌مندی از فیلم‌های معرفی ایران و موسیقی ایرانی از سه نوع غذای ایرانی نیز استفاده کنند. 

همچنین، بیش از ۵۰ تابلوی معرفی جاذبه‌های گردشگری، طبیعت و… از ایران برای نمایش در این رویداد با ترجمه و درج توضیحات به زبان ژاپنی از سوی رایزنی فرهنگی کشورمان آماده‌سازی شده است. 

«ماه فرهنگی ایران» (۷ تیرماه) آغاز و تا (۷ مردادماه) و پس از شروع المپیک در محل آژانس همکاری‌های بین‌المللی ژاپن (جایکا) دایر خواهد بود. 

گفتنی است؛ هفته المپیک ۱۴۰۰ در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد تهران نیز از (۵ تا ۱۰ تیرماه) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز