خبرگزاری کار ایران

۲۷ آلبوم موسیقی و ۳۶۵ تک آهنگ مجوز گرفتند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۸۸۴

در خردادماه سال جاری مجوز ۳۶۵ تک آهنگ و ۲۷ آلبوم توسط دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه شده است.

به گزارش ایلنا، دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال جاری مجوز ۳۶۵ تک آهنگ و ۲۷ آلبوم را صادر کرد. 

در این ماه آلبوم «دلنواز» شامل دونوازی پریچهر خواجه (قانون) و وحید اسداللهی (نقاره)، آلبوم «دلبرانه» اثر گروه کُر «نسل مهر» به سرپرستی مسعود نکوئی که بازخوانی آثار فولکلور و قدیمی با گویش‌های متفاوت است، آلبوم «جاودانه‌های موسیقی مازندران» به خوانندگی حسین حسین‌زاده که شامل ملودی‌های تأثیرگذار موسیقی نواحی و فولکلور دهه‌های ۵۰ و ۶۰ مازندران است و دو آلبوم گروه موسیقی هونواک به نام‌های «هونواک ۱» و «هونواک ۲» به سرپرستی ابوالقاسم قاسمی و خوانندگی رامین اعتمادزاده و محمدرضا قاسمی از جمله آثاری هستند که در این ماه مجوز انتشار گرفتند. 

همچنین «کنار من بمان» به خوانندگی و آهنگسازی میلاد بیگلو از جمله آلبوم‌هایی است که در این ماه مجوز انتشار گرفتند. 

با توجه به برنامه‌ریزی برخی از موسسات، تولید و انتشار آثار موسیقی برای اطلاع‌رسانی و تبلیغات تولیدات خود و بنابر درخواست آن‌ها، اطلاع‌رسانی برخی آلبوم‌ها توسط موسسات انجام می‌شود. 

گفتنی است که برای این آثار صرفا مجوز انتشار صادر شده و زمان انتشار آن در اختیار مالک اثر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز