خبرگزاری کار ایران

فصل جدید چراغ روی آنتن شبکه پنج

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۷۰۳

اولین قست از فصل سوم برنامه تلویزیونی «چراغ» با محوریت کارکردهای عفاف و حجاب یکشنبه ۶ تیرماه ساعت ۲۱:۱۵ از شبکه پنج روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایلنا، فصل اول و دوم برنامه تلویزیونی «چراغ» در ۸۴ قسمت به روایت فعالیت موثر فعالان عفاف و حجاب از سراسر کشور پرداخت اما در فصل سوم قرار است به موضوعاتی همچون رعایت حجاب و حریم بین زن و مرد، مضرات و آسیب های‌عدم رعایت حجاب و حریم بین زن و مرد توسط کارشناسان برنامه پرداخته شود و به سوالات مخاطبان نیز پاسخ داده خواهد شد. 

از تفاوت‌های دیگر فصل سوم با فصلهای قبلی برنامه این است که هر هفته یک چالش و سوال ۲ یا ۳ گزینه‌ای مطرح می‌شود که به صورت نظرسنجی از مخاطبان برنامه نیز پرسیده می‌شود. 

در این فصل از مشاوران خانواده، وکلای دادگستری، مددکاران اجتماعی و اساتید دانشگاه بعنوان کارشناس برنامه دعوت می‌شود تا مهمان حضوری برنامه باشند. 

برنامه تلویزیونی «چراغ» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج به تهیه‌کنندگی مصطفی هیودی و اجرای المیرا سماواتی و با سردبیری محمد حسن زمان وزیری تولید شده است و نعیمه اسلاملو نویسندگی این برنامه را بر عهده دارد. 

این برنامه در ۵۲ قسمت ۴۰ دقیقه ای، یکشنبه و سه شنبه هر هفته ساعت ۲۱:۱۵ پخش و تکرار آن دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۰:۱۵تقدیم نگاه مخاطبان خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز