خبرگزاری کار ایران

حضور تعداد زیادی از تورهای داخلی در لرستان/ گردشگر خارجی نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۳۸۷

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی لرستان از حضور تعداد زیادی تورهای داخلی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این استان خبر داد و گفت: درخواستی از سوی گردشگران خارجی نداریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدامین قاسمی (مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی لرستان) با اعلام خبر انجام ۲۰۰ فصل پروژه مرمتی در استان گفت: حدود ۴۰ پروژه مرمتی در دست اجرا داریم. فاز نخست مرمت مجموعه باغ گلستان که عرصه مجموعه تاریخی فلک‌الافلاک است انجام شد و می‌توان گفت مرمت باشگاه افسران و محوطه ارتش است به اتمام رسیده و محوطه دانشگاه در حال مرمت است.

او ادامه داد: بر اساس توافقاتی که با سپاه برای آزادسازی عرصه مجموعه فلک‌الافلاک داشتیم، تاکنون مطالبات آن‌ها به صورت نقدی و اسناد خزانه تامین شده است و آن‌ها درحال ساخت پادگان هستند تا با پایان کار آن پروژه، عرصه فلک‌الافلاک تخلیه شود.

قاسمی درخصوص شرایط گردشگری داخلی استان لرستان گفت: این روزها شاهد حضور تعداد زیادی از تورهای گردشگری در استان هستیم. البته چندی پیش به دلیل شرایط شیوع کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی این تورها کاهش یافته بودند که با رونق طبیعتگردی و حضور گردشگران در طبیعت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی شاهد حضور گردشگران متعدد در لرستان هستیم.

به گفته او، استان لرستان تاکنون درخواستی برای حضور گردشگران خارجی نداشته و درشرایط فعلی نیز گردشگر خارجی ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز