خبرگزاری کار ایران

روایت سه ژنرال از انقلاب کوبا/ تاریخ ما هنوز دارد نوشته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۲۳۹

روایت سه ژنرال چینی کوبایی از انقلاب کوبا در کتابی با عنوان «تاریخ ما هنوز دارد نوشته می‌شود» منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کتاب «تاریخ ما هنوز دارد نوشته می‌شود: روایت سه ژنرال چینی کوبایی در انقلاب کوبا» (آرماندو چوی، گوستاوو چویی، مویزس سیو ونگ) با ترجمه ناصر یکتا از سوی نشر طلایه پرسو روانه بازار کتاب شد.

آرماندو چوی، گوستاوو چویی و مویزس سیو ونگ، سه جوان کوبایی با اجدادی چینی بودند که خود را درون عرصه نبرد عظیم پرولتری‌ای افکندند که وجه مشخصه نسل ایشان شد. آن‌ها، رزمندگان مبارزه زیرزمینی و جنگی انقلابی شدند که دیکتاتوری مورد حمایت ایالات متحده را ساقط کرد و دروازه انقلاب سوسیالیستی را در قاره امریکا گشود و هر یک از آن‌ها، ژنرالی در نیروهای مسلح انقلابی کوبا شد.

در این کتاب، آن‌ها درباره جایگاه تاریخی مهاجرت چینی‌ها به کوبا صحبت می‌کنند. همچنین درباره عمل انقلابی و انترناسیونالیسم، از آنگولا و نیکاراگوئه گرفته تا ونزوئلا.

از طریق روایت‌های آن‌ها، شاهد شکوفایی نیروهایی اجتماعی و سیاسی می‌شویم که ملت کوبا را به وجود آوردند و همچنان عصر ما را شکل می‌دهند.

می‌بینیم که چگونه میلیون‌ها انسان عادی، از زن و مرد، مسیر تاریخ را تغییر دادند و طی این فرایند خود، انسان‌های دیگری شدند.

 «تاریخ ما هنوز دارد نوشته می‌شود: روایت سه ژنرال چینی کوبایی در انقلاب کوبا» در ۳۱۶ صفحه و با قیمت ۷۵ هزار تومان منتشر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز