خبرگزاری کار ایران

فراخوان سومین مهرواره شعر آفرینش کانون منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۱۹۲

فراخوان سومین مهرواره شعر آفرینش ویژه‌ی اعضای انجمن شاعران نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «آینده ساختنی است» منتشر شد.

به گزارش ایلنا، مهرواره، هم‌نشینی اعضای برگزیده کانون و فرصتی برای تبادل تجربه‌های نوجوانی و یادگیری گروهی و مشاهده مشارکتی اعضای نوجوان و ارشد کانون است که از درون کارگاه‌های متنوع ادبی و هنری برخاسته‌اند تا در این رویداد غیررقابتی گردهم ‌آیند و آثار خلاق خود را ارایه ‌کنند.

نخستین و دومین مهرواره شعر آفرینش با حضور اعضای برگزیده‌ی انجمن‌های ادبی سراسر کشور در سال‌های ۹۷ و ۹۸ برگزار شد و اکنون انجمن شاعران نوجوان کانون، سومین مهرواره شعر آفرینش را در سال ۱۴۰۰ برگزار می‌کند.

براساس این فراخوان علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند با موضوع «آزاد» و در بخش ویژه با عنوان «شعر طنز» در تمامی قالب‌های شعر فارسی آثار خود را ارایه کنند.

در عین حال بر اساس ویژگی‌های ساختاری و اجرایی مهرواره، اعضای ۱۲+ سال (نونگاه) و ۱۵+ سال (نوجوان) و اعضای ارشد ۱۸ تا ۲۲ سال که عضو پایدار و فعال انجمن ادبی استان‌ها باشند و در نشست‌های انجمن در سال ۹۹ حضور و مشارکت مستمر داشته‌اند، می‌توانند در این مهرواره شرکت کنند.

هم‌چنین اعضای انجمن باید تاکنون دست‌کم ۵ اثر فاخر خلق کرده باشند که به تایید مربیان و کارشناسان ادبی استان رسیده باشد.

بر همین اساس علاقه‌مندان تا ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ فرصت دارند تا آثار خود را از طریق سامانه اداری کانون به مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری (دبیرخانه مهرواره شعر آفرینش) کانون ارسال کنند و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۲۱۸۸۹۵۴۸۶۶ و ۰۲۱۸۸۹۷۱۲۸۸ تماس بگیرند.

دبیرخانه‌ی سومین مهرواره شعر آفرینش در تهران، خیابان دکتر فاطمی، خیابان حجاب، مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع شده است.

فراخوان سومین مهرواره شعر آفرینش کانون

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز