خبرگزاری کار ایران

هنرستان هنرهای زیبای پسران قزوین راه اندازی می‌شود/ افزایش هنرستان‌های هنرهای زیبا در استان‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۷۵۷

هنرستان هنرهای زیبای پسران قزوین مهرماه امسال راه اندازی می‌شود.

به گزارش ایلنا، هنرستان هنرهای زیبای پسران قزوین در رشته‌های موسیقی، هنرهای نمایشی، فتوگرافیک و انیمیشن امسال راه اندازی می‌شود. 

هنرستان هنرهای زیبای دختران قزوین در رشته‌های موسیقی و هنرهای نمایشی نیز سال گذشته آغاز به کار کرد. 

دفتر برنامه ریزی و آموزش‌های هنری معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای توسعه کمی و کیفی هنرستان‌ها به عنوان مجموعه‌های موثر آموزش و به منظور تحقق عدالت آموزشی در زمینه هنر، راه اندازی هنرستان‌های هنرهای زیبا در استان‌ها را برنامه ریزی کرده و با حمایت این دفتر و همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش استان ها، در چهار سال اخیر تاکنون ۱۰ هنرستان در استان‌ها راه اندازی شده است و چند هنرستان دیگر نیز امسال راه اندازی خواهد شد. 

هنرستان‌های هنرهای زیبای دختران کرمان، ایلام، بیرجند، قشم، گرگان، قزوین و ساری و هنرستان‌های هنرهای زیبای پسران ایلام، بروجرد و سنندج از سال ۱۳۹۶ تاکنون راه اندازی شده است. هنرستان هنرهای زیبای دختران بجنورد و پسران قزوین نیز مهرماه امسال آغاز به کار می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز