خبرگزاری کار ایران

«روزهای ملی» زندگی رضا فیاضی را روایت می‌کند+تیزر

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۵۸۴

مستند «روزهای ملی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ابوالفضل توکلی یکشنبه ۳۰ خرداد از شبکه مستند پخش می‌شود.

به گزارش ایلنا، فیلم مستند «روزهای ملی» تولید جدید شبکه مستند، پرتره‌ای از رضا فیاضی بازیگر، نویسنده، صداپیشه و کارگردان ایرانی است که امشب، یکشنبه ۳۰ خرداد ساعت ۲۱ برای نخستین بار روی آنتن تلویزیون می‌رود. 

توکلی درباره این مستند گفت: این فیلم در ۵۷ دقیقه به زندگی شخصی و حرفه‌ای رضا فیاضی پرداخته است، فیلمبرداری این مستند زمانی که ایشان مشغول ساخت پروژه عروسکی «جال جمالو» در کیش بودند، آغاز شد و از لوکیشن‌های این فیلم می‌توان به واحد عروسکی کانون پرورش فکری، منزل این هنرمند و… اشاره کرد. 

این کارگردان افزود: از جایی که رضا فیاضی در هنرهای مختلفی مثل بازیگری، کارگردانی، کارهای عروسکی، آثار تاریخی مثل امیر کبیر و. . فعالیت داشتند، خوشبختانه فیلم ما رنگ‌آمیزی مختلفی به خود گرفته و متنوع شده است. 

توکلی گفت: آقای فیاضی پیشنهاد ساخت این مستند پرتره را با روی باز پذیرفتند و در جریان تولید کمک کردند که لوکیشن‌های متنوعی را به تصویر بکشیم، از آغاز هم گفتند که به شما کمک خواهم کرد که «روزهای ملی» فیلم جذابی باشد، به وعده خود عمل کردند، بسیار با ما همکاری و همراهی داشتند و این همدلی نشان از درک بالای ایشان دارد. 

وی درباره انتخاب نام فیلم هم گفت: تولد آقای فیاضی با ملی شدن صنعت نفت همزمان است و این تقارن باعث شده بود که خانوائه ایشان را ملی صدا کنند. نام فیلم از این خاطره جالب تاریخی وام گرفته شده است. 

«روزهای ملی» قسمت جدیدی از مجموعه مستندهای پیشکسوتان دوبله و صداست که در شبکه مستند تولید می‌شود، این مستند امشب ساعت ۲۱ از باکس مستند پرتره پخش می‌شودو بازپخش ان روز بعد ساعت ۱۰ خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز