خبرگزاری کار ایران

ادامه پخش برنامه‌های «دورهمی» و«خندوانه» در تابستان داغ شبکه نسیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۵۴۴

با شروع فصل جدید، آنتن شبکه نسیم به استقبال فصل تابستان رفته است.

به گزارش ایلنا‌، با شروع فصل جدید برنامه «دورهمی» آنتن این شبکه به استقبال فصلی گرم رفته است. بر این اساس در آستانه تابستان جدول پخش شبکه نسیم با پخش مسابقه بزرگ ـ«دورهمی»، سریال طنز «حالا برعکس»، «ورزشیا» ، «کارستون» و ادامه پخش «خندوانه»، «دست انداز» و «هوش برتر» با تغییرات متنوع میهمان خانه های مردم خواهد شد. 

بنابراین گزارش  فصل اول مسابقه بزرگ «دورهمی» با اجرا و کارگردانی مهران مدیری در این دوره به پخش خود ادامه می دهد.این برنامه جذاب، مهیج و سرگرم کننده با رویکرد آموزشی و برپایه آگاهی بخشی طراحی و تولید شده است و با سوالات فرهنگی، هنری، ادبیات و تاریخ و ... بستری مناسب برای سرگرمی و نشاط آفرینی را ایجاد می کند. ۱۲۸ نفر شرکت کننده در فصل نخست این برنامه از میان بیش از ۶۰۰۰ نفر شرکت در آزمون ورودی آنلاین و حضوری برای دورهمی انتخاب شده اند که با حضور در مراحل مسابقه به فینال و جایزه این برنامه دست خواهند یافت. دورهمی با بخش بدیع و متنوع برای روزهای جمعه تا دوشنبه هر هفته ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش می شود. 

 «خندوانه» در ادامه فصل هفتم با کارگردانی و اجرای رامبد جوان  با دعوت از میهمانان نام آشنا در روزهای سه شنبه تا پنج شنبه ساعت ۲۳ به پخش خود ادامه می دهد. که اتفاقات مهمی را در پی خواهد داشت. 

مجموعه طنز تلویزیونی «دست انداز» دیگر عنوانی است که از سال جدید با توجه به رویکرد شبکه نسیم طراحی و تولید شده است. این مجموعه آیتمی، شوخی با برنامه های تلویزیونی را محور اصلی قرار داده و با آیتم های متنوع، فضایی دلنشین را خلق کرده است. علاقمندان می توانند این برنامه را به کارگردانی شهاب عباسی و بازی آرش میراحمدی، ابراهیم شفیعی، کوروش معصومی، مرتضی رستمی، سوسن‌ پرور، میثم رستگاری و... هر شب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه نسیم تماشا کنند. 

«ورزشیا» عنوانی برای دوست داران دنیای ورزش است که با نگاه به جذابیت این حوزه ، طراحی و پیش بینی شده است، در ایام رقابت های یورو 2020 بر وجه سرگرمی و نشاط آفرینی که زیرپوست رقابت های فوتبال جریان دارد، متمرکز شده است 

این برنامه با آیتم های متعددی که با معرفی کشورهای شرکت کننده، علاوه بر نگاهی شاد و سرگرم کننده به اتفاقات جام ملت های اروپا، با زبانی طنز این رویداد را مورد بررسی قرار می دهد علاقمندان میتوانند این برنامه را هر شب ساعت ۲۲:۱۵ به تماشا بنشینند 

«کارستون» با میثم درویشان پور به سراغ مشاغل و فضاهای کاری مختلف می رود و ضمن تجربه آن شغل، لحظات شاد و سرگرم کننده ای را خلق می کند. این برنامه شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰:۱۵ روی آنتن می رود. 

«نسیم آوا» با سبک و سیاق گذشته و  تمرکز بر مرور کارنامه هنری خواننده های مطرح کشورمان و پخش موسیقی جذاب و دلنشین پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت ۲۰:۱۵  با اجرای محمدرضا محبی روی آنتن می آید

«حالا برعکس» مجموعه ای است که با نگاهی متفاوت فرایند تولید برنامه تلویزیونی را با نمایی طنز به تصویر می کشد و در این مسیر پشت صحنه برنامه خندوانه را بستر روایت خود قرار داده  است. 

«حالا برعکس» برداشتی طنز گونه از برنامه پر مخاطب خندوانه است که باکارگردانی محمود کریمی و با بازی حامد همایون خواننده پاپ کشورمان ، در کنار جمعی از بازیگران باسابقه تئاتر و تعدادی از اهالی «خندوانه» برای روز های گرم تابستان تدارک دیده شده است. 

«حالا برعکس»  سعی دارد اتفاقات تولید برنامه را از دریچه ای متفاوت و با لحنی شیرینی به نمایش بگذارد  و هر شب ساعت ۲۱ میهمان خانه های مخاطبان باشد. 

هوش برتر نیز بر اساس روال گذشته با  فرمی نوین، دکوری هوشمند  و ساختاری کاملا متفاوت باحضور شرکت کنندگان برتر خود با  اجرای آریا طاهری هر روز ساعت ۱۹  پخش می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز