خبرگزاری کار ایران

«اسطرلاب» و رقابت بر سر میراث خانوداگی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۳۶۷

نمایش «اسطرلاب» به کارگردانی صدرا صباحی از روز پنجشنبه سوم تیرماه در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، کمدی-تراژدی «اسطرلاب» که پیش از این در فاصله بین قرنطینه چندین‌باره سالن‌های نمایشی روی صحنه رفته وبا استقبال تماشاگران مواجه شده بود، دور تازه اجراهای خود را در تماشاخانه ایرانشهر پی‌می‌گیرد.

براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی مدیریت مجموعه ایرانشهر، این نمایش که از آثار برگزیده بخش رقابتی بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران است از روز پنجشنبه سوم تیرماه ساعت ۲۰ در سالن استاد ناظرزاده کرمانی به صحنه می‌رود.

مهدی سقا، محمد صادقی، زهرا بهروزمنش، مژده قربانی و الناز اسمعیل‌زادگان در این نمایش که بر اساس طرحی از علی نرگس‌نژاد طراحی شده ایفای نقش می‌کنند.

دیگر عوامل نمایش عبارتند از تهیه‌کننده، یاسمن اسمعیل‌زادگان؛ دراماتورژ، صبا نجاتی؛ آهنگساز، ترانه‌سرا و خواننده، ونداد خائفی؛ هویت بصری، سینا سرمدی؛ گروه عکاسی، اردلان آشناگر، غزل اسدزاده رج؛ طراح نور، حسن محمدی‌فرانی؛ طراح لباس و منشی صحنه، ارغوان مروتی؛ دستیار اول و برنامه‌ریز، پیام رضوانی؛ گروه کارگردانی، جلیل محمودی، یوسف محمودی؛ تبلیغات، ایران تئاتر رسانه مستقل هنر؛ مشاور امور رسانه‌، بابک احمدی.

در خلاصه داستان «اسطرلاب» آمده است: بزرگ خاندان در سن ۱۰۰ سالگی، پس از سکته سوم و قطع امید پزشکان به خانه می‌آید. ورثه در ساعات احتضار او دورش گرد آمده‌اند و منتظر هستند اما برخلاف پیش‌بینی پزشکان وضعیت رو به بهبودی می‌رود و این وضعیت به مزاج برخی ورثه خوشن می‌آید و…

لازم به اشاره است که تخفیف دانشجویی برای سه روز ابتدایی نمایش در نظر گرفته شده و دانشجویان با ارائه کارت دانشجویی می‌‎توانند از این امکان بهره‌مند شوند.

نمایش «اسطرلاب» عناوینی چون کاندیدای بهترین «نمایشنامه» بخش مسابقه صحنه بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران و پرمخاطب‌ترین اجرای سالن کوچک «مرکز تئاتر مولوی» را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز