خبرگزاری کار ایران

مدیرکل هنرهای نمایشی از هنرمندان برای حضور در انتخابات دعوت کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۷۱۴

قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی در پیامی از هنرمندان برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

به گزارش ایلنا، قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی با ارسال پیامی از هنرمندان برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

متن پیام مدیرکل هنرهای نمایشی به شرح زیر است:

«موج ز خود رسته گفت:

 هستم اگر می‌روم؛ گر نروم؛ نیستم...

بی هیچ مقدمه و حاشیه‌ای باید پذیرفت که هنرمندان، نمایندگان پیشرو عواطف اجتماعی و گزیده تفکرات برخاسته از متن هر جامعه هستند که حضورشان در هر عرصه‌ای هم تاثیری عمیق در نتایج و برآمد آن عرصه دارد وهم با پیوند اجتماعی با مردم‌شان، منتخبی را بر کرسی می‌نشانند که در جای خود، به نمایندگی از مردم، به مطالبه از او نیز بر می‌خیزند. و به راستی، چه صحنه‌ای سرنوشت‌سازتر از انتخابات ریاست جمهوری؟

این نکته حساس وتاثیرگذار در همه شئون هنری، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کشور، در رهنمودهای مقام معظم رهبری نیز، خود را به عنوان تکلیفی شرعی و انسانی، به روشنی نمایانده است. ما هم براین مبنا، باور داریم که:

شرکت در عرصه انتخابات ریاست جمهوری، ابراز حضور، اعلام نظر و دخالت در مقدرات کشور است و پاسخی معنی دار به پرسش‌های امروز و فردای این مرز خاک دیرینه.

خواستن، آفریدن است...»

قادر آشنا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز