خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی گردشگری:

دوره مدیریت تخصصی هتل مورد بازنگری قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۴۹۳

مدیرکل دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی گردشگری وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی گفت: دوره مدیریت تخصصی هتل با بررسی سرفصل قدیمی مورد بازنگری و تدوین جدید قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، زاهد شفیعی (مدیرکل دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی گردشگری) گفت: در راستای دستیابی به اهداف مندرج در اسناد بالادستی تلاش کردیم تا با روشی علمی و نظامند سرفصل‌های موجود را بازبینی و با استفاده از نظرات کارشناسی خبرگان و دست‌اندرکاران این حوزه، دوره مدیریت تخصصی هتل را طراحی و تدوین کنیم.

شفیعی با بیان اینکه صنعت هتلداری نیازمند مدیرانی است که ضمن برخورداری از آموزش‌های رسمی، با تئوری‌ها، پارادایم‌ها و دانش روز مدیریت هتلداری آشنا باشند؛ افزود: ضعف آموزش در صنعت مهمان‌نوازی و همچنین پیامدهای آموزشی غیراستاندارد در آینده که در اثرعدم ارتباط سیستم آموزشی و نیازهای اشتغال به وجود می‌آیند بسیار ناخوشایند خواهند بود؛ تاکید کرد: ضرورت بازنگری سرفصل‌های دوره مدیریت تخصصی هتل و تدوین سرفصل جدید آموزش منجر به طراحی دوره آموزش هتلداری با رویکرد پرورش مدیران توانمند شد.

او خاطر نشان کرد: تربیت و آموزش مدیران حرفه‌ای هتل‌های ۴ و ۵ ستاره، آشنایی فراگیران با نحوه مدیریت و تصمیم‌گیری حرفه‌ای در صنعت هتلداری و تامین نیاز مدیریتی بخش‌های اقامتی صنعت گردشگری در داخل و خارج از کشور، به ویژه هتل‌های ۴ و ۵ ستاره از اهداف اجرایی این طرح به شمار می‌رود. 

مدیرکل دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی گردشگری گفت: در دوره مدیریت تخصصی هتل، به دنبال برنامه‌ریزی به منظور ارتقای سرمایه انسانی در صنعت هتلداری، ارتقاء کیفیت خدمات گردشگری با ارتقاء دانش و مهارت مدیران، به روز نگاه داشتن دانش مدیران هتل و همچنین ارتقاء برند گردشگری ایران و افزایش سهم بازار منطقه با افزایش رضایت مهمان هتل‌ها هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز