خبرگزاری کار ایران

آثار برگزیده مسابقه عکاسی از اماکن متبرکه معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۳۴۵

مرحله داوری مسابقه «لحظه دیدار» ویژه عکاسی از اماکن متبرکه در نگارخانه کلک خیال فرهنگسرای اخلاق برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرهنگ‌سرای اخلاق، پس از فراخوان مسابقه «لحظه دیدار» در اول خرداد سالجاری، ویژه عکاسی از اماکن متبرکه شامل گنبد، گلدسته، کاشیکاری، معماری، صحن و زیارتگاه‌ها در دو بخش حرفه‌ای و مردمی، تعداد ۱۵۰ اثر از هنرمندان و علاقمندان به هنر عکاسی به دبیرخانه مسابقه واصل شد.

هیات داوران به سر پرستی سعید فداییان عکاس و مدرس دانشگاه، بر اساس شاخصه‌هایی چون ارتباط موضوع با اثر، کیفیت و وضوح و ترکیب‌بندی آثار، سه اثر برتر را انتخاب کردند.

آیین اختتامیه مسابقه در آستانه میلاد امام رضا (ع)، یکشنبه ۳۰ خرداد ماه به علت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی با حضور تعداد محدودی از شرکت کنندگان و برگزیدگان در سالن سرای حضور فرهنگسرای اخلاق برگزار می‌شود.

این خبر ادامه می‌دهد: نگارخانه کلک خیال بزودی، آثار ششرکت کنندگان و برگزیدگان مسابقه را در قالب تولید فضای مجازی (فتوکلیپ) تهیه و در صفحه مجازی نگارخانه کلک خیال به نشانیkelkkhial. gallery @ وصفحه آپارات به نشانی https://www.aparat.com/kelkekhial.gallery بارگذاری می‌کند.

نگارخانه کلک خیال در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار، طبقه دوم فرهنگ‌سرای اخلاق واقع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز