خبرگزاری کار ایران

«سپید جامگان آسمانی» در رادیو سلامت

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۰۸۱

برنامه «سپید جامگان آسمانی»،روایتی از مجاهدت و ایثار سپیدپوشانی است که در عنفوان جوانی پای در میدان عشق و ایثار گذاشتند.

به گزارش ایلنا، مرجان قندی، تهیه کننده برنامه «سپید جامگان آسمانی» درباره این برنامه گفت: گرچه سالها از دفاع مقدس گذشته، اما حماسه‌ها و دلاوری‌ها آن مقطع تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار باقی مانده است. به همین دلیل برنامه «سپید جامگان آسمانی» با این محوریت روانه آنتن می‌شود و ما در این برنامه به جامعه پزشکانی می‌پردازیم که همگام با سایر اقشار جامعه و رزمندگان راهی جبهه‌های حق علیه باطل می‌شدند. 

وی ادامه داد: این برنامه کاری از گروه سلامت روان رادیو سلامت است که روز جمعه ۲۸ خرداد ماه به زندگی مرحوم دکتر سیدعلی خالقی دماوندی فوق تخصص جراحی ستون فقرات و دکتر سید عباس پاک نژاد جراح عمومی می‌پردازیم که از جمله پزشکانی بودند که برای ادای دین، هجدهم مهرماه ۱۳۵۹ راهی آبادان شدند و در بدو ورود به اسارت نیروهای بعث عراق در آمدند. از آنجایی که رژیم بعث عراق پزشکان و خلبانان ایرانی را به بندهای انفرادی منتقل و اسامی آن‌ها را به صلیب سرخ اعلام نمی‌کرد. متاسفانه شش سال از سرنوشت این عزیزان اطلاعی در دست نبود. 

این برنامه روزهای جمعه هر هفته از ساعت ۱۳ و ۲۰ دقیقه پخش می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز