خبرگزاری کار ایران

نمایش آثار هنرمندان ایران و ترک در لاهیجان

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۵۳۴

همزمان با روز جهانی صنایع دستی در نمایشگاه بین‌المللی گروهی نقاشی «دنیای من» آثار هنرمندان ایران و ترک در گالری استاد احدی شهر لاهیجان به نمایش درآمد.

به گزارش ایلنا، نمایشگاه بین‌المللی گروهی نقاشی «دنیای من» همزمان با روز جهانی صنایع دستی به همت آموزشگاه هنری پویندگان ۲۰ خرداد با حضور نمایندگان شورای شهر، اساتید وهنرمندان درگالری استاد احدی شهر لاهیجان افتتاح شد. 

نمایشگاه بین‌المللی گروهی نقاشی «دنیای من» از ۲۰ تا ۲۷ خرداد در گالری استاد احدی شهر لاهیجان برپاست. 

بهناز پورنگ، دبیر نمایشگاه بین المللی گروهی نقاشی «دنیای من» درباره هدف برپایی این نمایشگاه گفت: یکی از اهداف این نمایشگاه معرفی هنرمندان جوان که با موضوعات اجتماعی آثاری را برای رشد و شکوفایی و آگاهی و فرهنگ‌سازی در جامعه خلق می‌کنند و هدف دیگر نمایشگاه «دنیای من» شناخت وآشنایی با فرهنگ‌های مشترک ومیراث فرهنگی هر کشور است باعث همدلی وهمفکری و تبادل صنعت توریسم می‌شود. 

نمایش آثار هنرمندان ایران و ترک در لاهیجان

وی افزود: نمایشگاه «دنیای من» با توجه به قدمت شهر لاهیجان و استان گیلان که سنن وآئین‌های زیبایی محلی دارد می‌تواند به معرفی تولیدات انواع صنایع دستی و تزئینی، صنعت ابریشم، چای، برنج و… با کمک دست اندرکاران این بخش کمک کند. 

در پاسخ به فراخوان نمایشگاه نقاشی «دنیای من» ۶۰ اثر از هنرمندان ایرانی و ترک دریافت شد و شورای هنری آموزشگاه پویندگان و گالری استاد احدی ۴۰ اثر را برای نمایش انتخاب کردند. 

در نمایشگاه نقاشی «دنیای من» آثار هنرمندانی از استان‌های گیلان، گلستان، البرز، تهران، قم، گرگان، خراسان و شهرهای مشهد، شیراز، لاهیجان و کرج و هنرمندانی از کشور ترکیه به نمایش درآمده است. 

همچنین در این نمایشگاه آثار اساتید پیشکسوتی چون حسین محجوبی، امیر احدی، علیرضا مرزبان، بهناز پورنگ و yilmaz şanol به نمایش درآمده است. 

یکی از زیبایی‌های نمایشگاه نقاشی «دنیای من» نمایش آثار سه کودک خردسال لاهیجانی است. 

گفتنی است، در بخش جنبی نمایشگاه دنیای من از کلیه هنرمندان لاهیحانی که در سومین نمایشگاه بین المللی «رنگ صلح» در کشور ترکیه حضور داشتند تقدیر به عمل آمد و همچنین اعلام شد چهارمین نمایشکاه بین المللی «رنگ صلح» در کشور ترکیه برگزار خواهد شد. 

همچنین در پایان مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی «دنیای من» از هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز