خبرگزاری کار ایران

وبیناری برای آموزش «ایده‌پردازی و خلاقیت ویژه استارتاپ‌های فرهنگی»

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۳۸۲

وبینار آموزشی «ایده‌پردازی و خلاقیت ویژه استارتاپ‌های فرهنگی» در روز ۱۹ خردادماه ۱۴۰۰ به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، وبینار آموزشی «ایده‌پردازی و خلاقیت ویژه استارتاپ‌های فرهنگی» به همت مدرسه فناوری فانوس وابسته به مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق برگزار می‌شود.

این وبینار آموزشی با ارائه جناب آقای شفیعی «مدیر اجرایی مرکز رشد و نوآوری حوزه‌های علمیه» برگزار خواهد شد.

سرفصل‌های وبینار مذکور عبارتند از: «اهمیت ایده‌پردازی و خلاقیت در استارتاپ‌های فرهنگی»، «ابعاد ایده‌پردازی و خلاقیت» و «روش‌ها و تکنیک‌های ایده‌پردازی و خلاقیت».

وبینار آموزشی مذکور، چهارشنبه ۱۹ خردادماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ الی ۱۲ برگزار می‌شود؛ ثبت‌نام شرکت در این کارگاه از طریق لینک https://noavari.dte.ir/۵۸wrJ صورت می‌گیرد.

علاقه‌مندان جهت اطلاع از برنامه‌های مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق می‌توانند به نشانی اینترنتی noavari.dte.ir و یا کانال ایتا به آدرس noavari_dte@ مراجعه کنند.

لازم به ذکر است، وبینارهای مدرسه فناوری فانوس برای ارتقاء یادگیری و توسعه توان تیم‌های نوپا در اکوسیستم فناوری‌های فرهنگی به صورت هفتگی در یک موضوع خاص و مورد نیاز اکوسیستم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز