خبرگزاری کار ایران

حضور نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در شبکه پنج سیما

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۳۵۷

ویژه برنامه انتخاباتی «دستخط» با حضور هفت نامزد انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم از یکشنبه ۱۶ خرداد ماه شروع و تا روز چهارشنبه ۲۶ خرداد ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، اولین قسمت از برنامه تلویزیونی «دست خط» ویژه انتخابات، ۱۶خرداد ساعت ۱۹ با حضور سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری روی آنتن شبکه پنج سیما رفت.

برنامه دوم دستخط روز چهارشنبه ۱۹خرداد ماه میزبان محسن مهرعلیزاده دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود.

همچنین در سومین قسمت از این برنامه، پنجشنبه ۲۰ خرداد علیرضا زاکانی دیگر کاندیدای ریاست جهموری مهمان شبکه پنج سیما خواهد شد.

چهارمین قسمت از برنامه دستخط، روز یکشنبه ۲۳ خردادماه به سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی اختصاص دارد و پنجمین قسمت این برنامه نیز، روز دوشنبه ۲۴ خرداد ماه با حضور عبدالناصر همتی دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری تقدیم نگاه مخاطبان خواهد شد.

در دو قسمت پایانی برنامه دستخط شاهد حضور محسن رضایی میرقائد در روز سه شنبه ۲۵ خرداد و سعید جلیلی در روز چهارشنبه ۲۶ خرداد خواهیم بود.

این ویژه برنامه در روزهای یاد شده راس ساعت ۱۹ از شبکه پنج سیما پخش و بازپخش آن  ۱۵ دقیقه بامداد از شبکه خبر تماشایی خواهد شد.  

یادآور می‌شود با عنایت به پخش ویژه برنامه انتخاباتی دستخط در روزهای ۱۹ و ۲۰ خرداد ماه راس ساعت ۱۹ بازپخش سریال روزهای آبی در ساعت ۱۷:۴۵ تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود و برنامه به خانه برمی‌گردیم نیز به مدت ۶۰ دقیقه برای همراهان همیشگی این برنامه روی آنتن خواهد ر فت.

گفتنی است پخش برنامه‌های تبلیغاتی ۱۶ نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری استان تهران نیز از روز ۱۶ خرداد ماه شروع شده است.

به برنامه تبلیغی این نامزدهای ۲ نوبت زمان پخش تلویزیونی در شبکه پنج سیما و ۲ نوبت زمان پخش رادیویی در رادیو تهران اختصاص داده شده است که در مجموع هر نامزد ۴ نوبت زمان پخش دارد.

برنامه تبلیغی این کاندیداها هر روز در ساعت های ۱۰، ۱۳:۳۰، ۱۶:۱۵ و ۴۵ دقیقه بامداد در جدول پخش شبکه پنج سیما جانمایی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز