خبرگزاری کار ایران

کوروش زارعی، درگذشت علی مرادخانی را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۰۲۷

کوروش زارعی (مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری) در پیامی به مناسبت درگذشت علی مرادخانی معاونت سابق امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وی را خدمت‌گذار فرهنگ و هنر کشور عنوان کرد.

به گزارش ایلنا،  کوروش زارعی (مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری) طی پیامی درگذشت علی مرادخانی (معاونت سابق امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر کنونی موزه موسیقی) را تسلیت گفت.

در پیام زارعی آمده است: 

«خدمت یکی از ماناترین اثراتی است که هر انسان از خود روی این کره خاکی به جای می‌گذارد. اگر این خدمت فرهنگی باشد بیش از دیگر حوزه‌ها و زمینه‌ها ثمره خواهد داشت و تا سال‌های دور و پس از وداع آن خادم با دار فانی ادامه خواهد داشت. علی مرادخانی عزیز از آن دسته خادمین فرهنگی و هنری بود که در هر نقطه زمانی و مکانی از خود رد پای خیر جا می‌گذاشت. 

متأسفانه بار دیگر طی دو سال گذشته چنگال پلید و درنده ویروس منحوس کرونا گلی از گل‌های فرهنگی و هنری کشور را چید و اهالی فرهنگ و هنر کشور را داغدار کرد. بی‌شک حافظه جامعه هنری کشور همواره شخصیت گران‌بهای او را به خاطر دارد و قدردان زحماتش خواهد بود. 

فقدان این مدیر فرهنگی و هنری را به جامعه هنری، هنردوستان و خانواده محترم آن عزیز تازه سفر کرده تعزیت و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند رحمان و رحیم، علو درجات و آرامش ابدی برای آن مرحوم مسألت دارم. 

کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری» 

گفتنی است، معاون پیشین امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر موزه موسیقی که در پی ابتلا به ویروس کرونا به کما رفته بود، بامداد روز گذشته (دوشنبه ۱۷ خرداد) درگذشت. وی یک ماه پیش به کرونا مبتلا و به مدت سه هفته در بیمارستان بستری شده بود. 

زنده‌یاد مرادخانی که معاونت سابق امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶ عهده دار بود، فارغ‌التحصیل رشته روانشناسی از دانشگاه تهران بود. او پس از اتمام تحصیلات خود در سمت‌های مختلف مدیریتی نیز حضور داشت که از آن جمله می‌توان به مدیریت تولید فیلم و عکس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (۱۳۶۳ تا ۱۳۶۵)، مدیریت همکاری‌های سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (۱۳۶۵ تا ۱۳۶۷)، مدیر مرکز موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (۱۳۸۳ تا ۱۳۸۶)، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی (۱۳۷۳ تا ۱۳۸۷) و مدیریت موزه موسیقی (۱۳۸۷ تاکنون) اشاره کرد.

تأسیس خانه موسیقی ایران با همکاری هنرمندان موسیقی، مدیر تولید مجموعه زبان فارسی برای غیر فارسی زبانان (امور بین‌الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، نیز برخی دیگر از فعالیت‌های زنده‌یاد مرادخانی را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز