خبرگزاری کار ایران

مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی «فردا» تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۶۴۷۳

​دبیرخانه جشنواره ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی «فردا» مهلت ارسال آثار به ششمین دوره این جشنواره را که پیشتر ۱۴ خردادماه اعلام شده بود، تا ۳۱ خرداد ماه سال جاری تمدید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ششمین جشنواره ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی «فردا»، به دلیل ازدحام ارسال بخش عکس از طریق وب سایت جشنواره و همچنین تماس‌های متقاضیان شرکت در بخش فیلم این دوره از جشنواره فردا، در مورد ایجاد فرصت بیشتر برای ارسال آثار، دبیرخانه جشنواره مهلت ارسال آثار که پیش از این ۱۴ خردادماه اعلام شده بود، تا ۳۱ خرداد ماه تمدید کرد. 

براین اساس، علاقه‌مندان و متقاضیان شرکت در این رویداد هنری می‌توانند آثار فیلم و عکس خود را مطابق با فراخوان و رعایت قوانین و مقررات وضع شده در آن و با توجه به محورهای موضوعی طرح شده، تا تاریخ ۳۱ خرداد ماه برای دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. 

متقاضیان می‌توانند برای اطلاع از جزئیات بیشتر به سایت جشنواره به نشانی www. fardafest. ir مراجعه کرده و آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره به نشانی تهران، خیابان انقلاب، چهارراه ولیعصر، روبروی پارک دانشجو، کوچه شهید بالاور، پلاک ۴، طبقه ۴، جهاددانشگاهی هنر ارسال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز