خبرگزاری کار ایران

حضور علی مرادخانی در ایلنا

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۶۳۱۹

علی مرادخانی (مدیر موزه موسیقی و معاون سابق امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) که صبح امروز دوشنبه هفدهم خردادماه دارفانی را وداع گفت، در خردادماه سال نود و چهار در خبرگزاری ایلنا حضور یافته بود که نگاهی به گزارش تصویری این اتفاق خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی مرادخانی (مدیر موزه موسیقی و معاون سابق امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) صبح امروز دوشنبه هفدهم خردادماه به دلیل ابتلا به کرونا و عوارض ناشی از آن چهره در نقاب خاک کشید. 

این مدیر فرهنگی، از حدود یک ماه پیش به ویروس کرونا مبتلا شد و چندی پیش نیز به کما رفته بود که طی روزهای گذشته حالش رو به وخامت گذاشته بود. 

زنده‌یاد مرداخانی فارغ التحصیل روانشناسی از دانشگاه تهران که یکی از موسسان خانه موسیقی ایران بوده، در طول حیات خویش با حضور در سمت‌های مختلف دولتی خدمات ارزنده‌ای به جامعه موسیقی ارائه کرده بود. 

مشاور معاون سیاحتی و زیارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیریت مرکز موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیریت موزه موسیقی از جمله مسئولیت‌های زنده‌یاد مرادخانی است. 

او همچنین در دهه شصت مسئولیت‌هایی به عهده داشته که از آن جمله می‌توان به عضو موسسین جشنواره فیلم فجر (۱۳۶۰)، عضو شورای طرح و برنامه شبکه اول صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران (۱۳۶۲)، مدیر چهارده دوره جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر (۱۳۶۹ تا ۱۳۸۲)، مدیریت تولید فیلم و عکس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (۱۳۶۳ تا ۱۳۶۵)، مدیریت همکاری‌های سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (۱۳۶۵ تا ۱۳۶۷)، مدیریت مرکز آموزش فیلمسازی (۱۳۶۷ تا ۱۳۶۹)، مشاور معاون سیاحتی و زیارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (۱۳۶۹ تا ۱۳۸۳)، مدیر مرکز موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (۱۳۸۳ تا ۱۳۸۶)، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی (۱۳۷۳ تا ۱۳۸۷) و مدیریت موزه موسیقی (۱۳۸۷ تا کنون) اشاره کرد. 

علی مرادخانی علاوه بر مسئولیت‌های مختلف مدیریت تولید مجموعه زبان فارسی برای غیر فارسی زبانان (امور بین‌الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) را به عهده داشته و دبیری تخصصی دو دوره جشنواره موسیقی شمسه بوده است. 

خبرگزاری ایلنا درگذشت زنده‌یاد علی مرادخانی را به خانواده وی و جامعه هنری تسلیت می‌گوید. روحش شاد و یادش گرامی باد.

گفتنی است زنده‌یاد مرادخانی در خردادماه سال 1394 با حضور در خبرگزاری ایلنا به سوالات خبرنگاران حوزه فرهنگی این رسانه پاسخ داده بود. برای دیدن گزارش تصویری این اتفاق اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز