خبرگزاری کار ایران

چهار مجتمع گردشگری در قزوین تاسیس می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۸۷۲

به گفته معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری قزوین عملیات اجرایی احداث چهار طرح گردشگری در قزوین با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی درحال انجام است.

به‌ گزارش ایلنا، نادر محمدی (معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری قزوین) گفت: عملیات اجرایی احداث چهار طرح گردشگری در قزوین با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی درحال انجام است.

محمدی با اعلام این خبر گفت: مجتمع‌های گردشگری شامل مجموعه‌ای از زیرساخت‌ها و امکانات خدماتی-رفاهی متشکل از رستوران، مجتمع پذیرایی، اقامتی و تفریحی، فضاهای فروشگاهی و فرهنگی هستند که معمولا در مناطقی که به لحاظ برخورداری از جاذبه‌های گردشگری دارای ظرفیت بیشتری هستند، احداث می‌شوند و از آنجا که گردشگران ترجیح می‌دهند به همه خدمات مربوط به این حوزه در یک مکان دسترسی داشته باشند، ایجاد مجتمع‌های گردشگری یکی از اولویت‌ها در حوزه سرمایه‌گذاری وزارتخانه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌شمار می‌رود.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری قزوین افزود: در حال‌حاضر چهار مجتمع گردشگری جدید در روستاهای باورس، رزجرد، اسماعیل‌آباد و باراجین با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در دست احداث قرار دارند که با بهره‌برداری از آن‌ها برای بیش از ۱۰۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌شود. 

او ادامه داد: شش سرمایه‌گذار دیگر نیز برای ساخت مجتمع‌های گردشگری در نقاط مختلف استان از جمله آوج، آبگرم و الموت جذب شده‌اند که به‌زودی مجوزهای اولیه ایجاد و راه‌اندازی آن‌ها صادر خواهد شد.

محمدی با بیان اینکه مجتمع‌های گردشگری خود عامل موثری در جذب گردشگران به‌شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: امیدواریم با جذب متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی و توسعه این اماکن بتوانیم در ارائه خدمات مناسب به گردشگران موفق‌تر عمل کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز