خبرگزاری کار ایران

تک‌نوازی «خلیج» از بهزاد شایان‌فر منتشر شد+نماهنگ

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۴۳۲

اثر موسیقایی«خلیج» به آهنگسازی و نوازندگی بهزاد شایان‌فر منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، نماهنگ «خلیج» به آهنگسازی و نوازندگی سنتور بهزاد شایان‌فر منتشر شد.

بهزاد شایان‌فر که دانش‌آموخته دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است درباره‌ی این اثر گفت: خلیج را در سال ۱۳۹۶ با توجه به اِلمان‌های موسیقی جنوب در مایه افشاری و عراق برای پروژه پایان‌نامه کارشناسی ارشد خود ساخته‌ام که در شهریورماه همان سال در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده هنرهای زیبا اجرا شد. 

وی در ادامه افزود: این اثر پس از گذشت ۳ سال با اعمال تعییراتی نسبت به اجرای اول در بهمن ماه ۹۹ نزد دوست عزیز و هنرمند گرامی سیاوش کامکار ضبط شد. 

این هنرمند در پایان درباره فعالیت‌های هنری آتی خود اذعان داشت: در حال حاضر مشغول ضبط ۲ قطعه تصویری به نام‌های «معاشران» و «پیر می‌فروش» هستم که تا انتهای سال ۱۴۰۰ در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت. 

 

 

شایان ذکر است که فعالیت‌های هنری بهزاد شایان‌فر از سال ۸۴ شروع شد، وی دوره‌های مقدماتی را نزد مسعود غریب‌زاده، ردیف موسیقی ایران را نزد مجید کیانی و سیامک آقایی و دوره‌های عالی و تکمیلی را نزد اردوان کامکار فراگرفت، ناگفته نماند این هنرمند در یازدهمین دوره جشنواره موسیقی جوان به کسب مقام دوم نائل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز