خبرگزاری کار ایران

اهدای ۱۲۰۰ جلد کتاب به کتابخانه آموزش و پرورش همدان

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۰۲۲

کتابخانه ملی ایران بنابر رسالت ذاتی خود و در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و به منظور دسترسی آسان دانش‌آموزان به کتاب‌های غیر درسی مفید، تعداد ۱۲۰۰ جلد کتاب به منظور راه‌اندازی کتابخانه گنجینه آموزش و پرورش استان همدان اهدا کرده است.

به گزارش ایلنا، میثاق گودرزی مدیر کل اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور با اعلام این خبر افزود: اداره کل و نواحی آموزش و پرورش استان همدان همکاری بسیار خوبی با این مدیریت در راستای شناسایی، جمع‌آوری و حفظ و نگهداری اسناد تعلیم و تربیت همدان دارند و همکاری فرهنگی، علمی و سند پژوهی مطلوبی بین این دو مجموعه برقرار است.

وی افزود: گنجینه آموزش و پرورش همدان با تلاش سید امیر قشمی مدیر این گنجینه و حمایت مسئولان امر، به یکی از موزه‌های پر محتوا و جذاب استان و کشور تبدیل شده و اسناد و مدارک بسیار با ارزشی برگرفته از منابع سندی مرکز اسناد همدان، اسناد اهدایی از سوی پیشکسوتان فرهنگی و معلمان و منابع موزه، در این مجموعه به نمایش گذاشته شده است.

گودرزی افزود: با توجه به اینکه این موزه در دبیرستان ابن سینا یکی از دبیرستان‌های قدیمی استان راه‌اندازی شده که همچنان محل تحصیل دانش آموزان است، تصمیم بر آن شد تا کتابخانه ای متشکل از کتاب‌های غیر درسی مفید برای دانش‌آموزان در آن تاسیس شود که با مساعدت کتابخانه ملی ایران، یک هزار و ۲۰۰ جلد کتاب به این موزه اهدا و کتابخانه راه اندازی شد و در دسترس علاقمندان و دانش آموزان قرار گرفت.

لازم به ذکر است طی ۶ ماه گذشته از سوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، بیش از ۹هزار جلد کتاب از تازه‌های نشر با همکاری واحد مبادله و اهدا به کتابخانه‌های شهری و روستایی منطقه غرب کشور اهدا شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز